Gå til innhold
Arkivverket

[#24540] Anders Christens. (f. 1851) frå Hougen/Haugen, Stord, HO


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Ein Anders Christensen dør i Måløy, Sør-Vågsøy i 1928? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=SORVAAGS&variabel=0&postnr=442&fulle=true&spraak=n>Lenke. Denne Anders finn vi då att i FT1865 på Hougen, Stord: LenkeFamilien hans i FT1875, Haugen, Stord: Lenke. Anders er då 'bortreist' og er busett i Bergen med kone Marthe og to born: LenkeAnders og Marthe gifter seg i 1873: LenkeHennar fødsel: LenkeI FT1900 er Anders fortsatt busett i Bergen, men er no enkemann: Lenke. Det er vel Marthe som dør i 1898: Lenke. Ho skal vere f. i Balestrand. I FT1900 er det framleis nokon igjen av familien til Anders på Haugen på Stord:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Herdis Holvik

Eg kom tilfeldig over spørsmålet ditt då eg søkte på 'Måløy' i debattforumet. Veit ikkje om det har aktualitet lenger, og kan heller ikkje hjelpe deg med spørsmålet om Anders Christensen som døydde i Måløy var den same som budde på Stord og i Bergen. Det eg kan stadfeste er at Malene og Anders hadde fleire born, i alle fall sønene Øystein og Håkon, som begge vart buande i Måløy og har etterslekt her. Ragnar og Ragna budde dels på Berge og dels i Måløy. Dei hadde to born. Ragna busette seg i Selje etter at ho vart enke, og bygde hus der. Kan skaffe meir opplysningar om familien her dersom det er av interesse, men sidan vi sterkt nærmar oss nolevande personar, ser eg gjerne at opplysningane kan sendast deg direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Ser at det er en Kristen Axelsson på Haugen som ligger under Eldøy på Stord. Han er født i 1828 og var fra Beito, en plass under Eide på Halsnøy. Han var gift med Margrete Andersdtr. f.1824. Hun var datter av Anders Larsson som var husmann på Langeland på Stord. De hadde 11 barn som vokste opp. Det er ikke alle barna som står oppført her.De som står er: Kari f.1856, Anna f.1862, Jakobine f.1866, Axel f.1869. Noen av sønnene reiste til Amerika. Kristen Haugen døde i 1901. Dette kan være foreldrene til Anders Christensen. Stord bygdebok side 593Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Tusen takk til Herdis og Johan Arthur!Den familien du nemner Johan Arthur er den same som eg har funne at Anders Hougen må høyre til! Merkeleg at alle borma ikkje er nemnde!**Til Herdis: Eg har fått opplyst namnet på 5 born etter Anders og Malene, men det er også alt. Så om du skulle ha noko meir å tilføye set eg pris på det!Straumpost kan sendast til: ghersvik@frisurf.noM.v.h. Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det at ikke alle barna er nevnt i Stord bygdebok er ikke uvanlig. Den er litt ujevn og ofte står barna uten noe fødselsår. Fant noen til: Anna Kristensdtr. dpt.10.10.1848, Anders f.2.8.1851,Nils f.26.1.1859. Kona til Kristen var Margrete Andersdtr. f.20.8.1824 på Langeland av foreldrene Anders Larsson f.1785 og Anna Jakobsdtr. f.1791 på Orninggard på Stord.Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gisle Hersvik

Takk til deg Johan Arthur! Og Godt Nytt År!Kan dette vere Anders Larsen i 1801, u. Mehammer: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11221&gardpostnr=4&personpostnr=67&merk=67#ovre>LenkeKan Anders vere denne, f. 1784: LenkeAnne, kan det vere denne f. 1781 (sjølv om du skriv 1791): Lenke. Far hennar i 1801: Lenke Kristen Akselsen, kan han vere fødd 1821/22 og ikkje 1828 (det står 1823 ved FT1865, så 1822 er ikkje så feil): Lenke, og ein bror dø ung:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Hei og Godt Nytt år!Det kan nok være den Anders Larsson i 1801 u. Mehammer Lenke Den Anders som er født i Solhaug på Stord i 1784 er død allerede i 1805. Han var gift med Ingeborg Torbjørnsdtr. i hennes 2 ekteskap. Den Anne som du har f.i 1784 på Orninggard kan det kanskje være, men jeg er ikke helt sikker. Den Jakob Ibbesson som var hennes far har jeg ingen opplysninger om. Det er nok sikkert rette foreldre til Kristen. Det har nok sneket seg inn en skrivefeil fra min side der. 1822 har blitt til 1828. Når det gjelder Beito så er det sannsynligvis en husmannsplass som ligger under Eide på Halsnøy i den gang Fjelberg prestegjeld. (Nåværende Kvinnherad kommune) Navnet Orninggard på Stord fikk garden etter at Bernt Orning hadde lagt han under seg i 1648. Navnet ble brukt i tingbøker og jordebøker, men greide ikke å slå igjennom på folkemunne. Senere fikk den delen av garden som ligger på østsida av elva navnet Frugarden. Den som lå vestenfor elva fikk etterhvert samme navn som nabogarden Leirvik og ble til dagleig kalt 'Vikjo' Et tidliger navn på garden er Nedre Ådland og Årland. Garden hadde en rekke husmannsplasser bl.a Myren, Kattetveit, Ås, Høybyplasset, Svehaugen,Spelemannsneset, Stølaplasset, Døso, Gjerde, Pilehagen, Urane og Roligheto. Det er merkelig¨at Anne Jakobsdtr. ikke er å finne i FT 1801. Hun kan kanskje ha vært tjenestejente en annen plass?Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei og takk for ny info!Kristen sitt opphav skulle vel vere greitt!Får håpe det lar seg gjere å fastslå kven som er det rette opphavet til Anders og Anne.Fortsatt god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.