Gå til innhold
Arkivverket

[#24549] Jacob Larson Jensaneset


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Hei!Eg leitar etter ein Jacob Larsen f. ca. 1775,truleg frå Stord, seinare busett på Bømlo.Han var, i følge bygdebøker for Bømlo, gift med Synneva Halvorsdatter, og eg trur det er dei som giftar seg i Stord 04.04.1801. Her er står det oppført Jacop Larsen Nysæter I ft. 1801 står det også oppført ein Jacob Larsen 27 år som tenestefolk under 'Nysæter', så eg trur kanskje dette kan vera samme person.Under døypte i Stord utlagt på didgitalarkivet i dag finn eg fylgjande:Døypt 4 febr. 1775 barn: Jacob Far:Lars Jensanæsset LenkeEr det mulig å finna td. skifte etter denne Lars Jensanæsset, eller ev. andre dokument, td. om Jacob Larsen utflytta til Finnås, som kan seia noko om kor det vart av denne sonen Jacob? Kan dette vera den Jacob Larsen som var i teneste på Nysæter i 1801, og som same året gifta seg med Synneva halvarsdatter Dyvigen?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg har sjekket den sjømilitære rullen for Nysæter (Stord) 1778-1800, men finner ikke noen Jacob Larsen, født rundt 1775 der. Det var en Lars Hansen der, men han flyttet seinere til Øchland, der han var husmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Takk for svaret vedr. Jacob Larsen og Nyseter. Då veit eg i alle høve at Jacob Larsen som eg leitar etter ikkje var fødd der, men kan han likevel ha vore der som dreng el. i 1801?Det ser for meg ut til at den Jacob Larsen Nyseter som gifter seg med Synneva Halvardsdatter i 1801, [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=STORDVI&variabel=0&postnr=1448&fulle=true&spraak=n>Lenke er den same som eg finn under tenestefolk på Nysæter i 1801:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!I mitt innlegg vedr. Jacob Larsen i Brukarforum har Marianne Herfindal eit innlegg der ho også nemner at Lars på Jensaneset hadde ei dotter Cidsele Larsdotter f. 1779. Her kom 2 av fadrane frå Nysæter.LenkeI ft. 1801 finn eg i tillegg til Jacob Larsen også ei jente Sidsele Larsdotter 21 år i teneste på Nysæter. Det kan sjå ut som dette kan vera den dottera til Lars på Jensaneset som Marianne nemner,(alderen stemmer i alle høve). I 1807 gifter ei Sidsele Larsdotter Nysæter seg med Johan Olsen Haavig. Haavig og Kallevik på Bømlo er nabo gardar. Kan dette vera tilfeldigheter, eller er dette barna til Lars på Jensaneset som fyrst fylgdest åt i teneste på Nysæter, for seinare å flytta til same staden på Bømlo?Kan eit skifte etter Lars på Jensaneset seia noko om dette? Finst der eit slikt skifte i noko arkiv?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.