Gå til innhold
Arkivverket

[#24559] Personar frå Lærdal til Solund (Gåsvær/Lågøy/Tveranger/Stølen/Strand), S&F


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Eg har hatt ein del Lærdal-navn som eg har spurt etter info om. I den samanheng har eg her skrive ned nokre fleire Lærdal-folk som har komme til Solund. Eg ønsker å ”komplettere” dei opplysningane som er oppgitt i Solund Bygdebok (med rett fødselsdato/år/stad, vigselsdato/år, foreldre/familie, kvar dei kom frå, o.s.v.). Dette er ikkje folk som kjem direkte inn i mi ”anetavle” (og eg har difor ikkje brukt mykje tid på å leite fram opplysningar), men håper der er nokon som kan bidra med litt opplysningar om desse personane (i så tilfelle er det fint om det vert referert til nr. ”på personen”).**************Under GÅSVÆR:1) Arnfinn Lasseson, f. 1774, Skålvollen, Lærdal. Arnfinn g. I (før FT1801) m. Dorthe Henriksdtr., d. 1808. Arnfinn g. II 1809 m. Barbra Jensdtr. Hersvik== Kven er foreldra til Arnfinn/Anfind? Her er han og første kona i 1801: [url="http://www.sffarkiv.no/sffbasar/default.asp?p=result&ptype=list&db=dbft1801&sql=low%5Fgard%3D%27gaasev%E6hr%27&orderby=+low%5Fprestegj%2C+low%5Fgard%2C+id>Lenke== Kvar kom Dorthe frå, og kven er evt hennar foreldre? 2) Lars Torjerson Mjelde, f. 1792 i Lærdal, konf. 1809, g. 1835 m. Mari Jørgensdtr. Færøy. Ingen born.== Foreldre til Lars Torgersen? Kan det vere han som bur saman med mor si og ein yngre bror på Øye i Lærdal i 1801 (Lenke)? 3) Knut Olson Bjørkum, f. 1822 i Lærdal. Konf. på Fedøy, Askvoll. Han d. 1908.Knut g. I 1851 m. Johanna Davidsdtr. Lendingen, 28 år. Ho d. 1852. Knut g. II 1853 m. Hylleborg Hertzberg Olsdtr. Buskøy, f. 1831 Eivindvik, d. 1899.== Foreldre til Knut?Knut og andre kona bur på Gåsvær i 1865: Lenke**************Under LÅGØY:4) og 5) Ivar Johannesson, f. 1771 g. 1806 på Lågøy m. Marthe Olsdtr., f. 1787. Begge skulle vere frå Lærdal. Flytta frå Lågøy til Hersvik, seinare Tveranger. Dette paret er også spurt etter i debatt 7673 (Lenke)== Er dette Ivar som 30 år i Vaulen i 1865? Lenke== Foreldre til Ivar?== Er dette Marthe som 16 år på Præstegaard i 1801? Lenke**************Under TVERANGER & STØLEN:6) Anders Anderson, f. 1800 i Lærdal, kom hertil frå Askvoll, via Leknessund (Solund).== Er det han vi finn som 1 år under Tønium, Leirdahl i 1801? Lenke 7) Urias Roaldson, f. 1806 i Lærdal. Sjå debatt 7673 (Lenke) for meir info. Her ønsker eg ikkje nokon spesiell info, evt kan det leggast ut på debatt 7673. 8) Berthe Olsdtr., f. på Lærdalsøyra, g. 1870 m. Søren Olsson Stølen (Solund), f. 1846. Sjå også nr. 12) under.== Foreldre til Berthe? 9) Jens Andersson, f. 1816, Volden i Lærdal g. 1847 m. Marthe Davidsdtr. Lending, f. 1818/20.== Foreldre til Jens?Jens og Marthe i 1865 (Stølsskaaren i Sulen):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Ja, som du ser av lenkene i innlegget så er det SSFARKIVet eg har brukt (og bruker veldig mykje) i.f.m. å finne (iallefall nokon av) desse folka i FT. Men så er det dette med dei noko ufullstendige registreringene for Lærdal...Har ikkje prøvd FS, men eg trur eg og FS er uvenner, får (nesten) aldri treff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.