Gå til innhold
Arkivverket

[#24619] Christian Olsen (1825) frå Hafslo til Kristiansund og so til Laksevåg - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Christian Olson, fødd i Kinserdalen i Hafslo 25.9.1825, flytte i 1852 til Nordland, men gifte seg i Kristiansund 8.5.1864 med Maria Andersdotter frå Kvisvik i Strømsneset, Frei på Nordmøre, fødd i Frei 23.10.1841. Christian Olson var los, og eg finn dei att på Damsgård lille på Laksevåg ved Bergen der ein son er fødd:a. Olaf Kristian Christiansen eller Olsen, fødd på Laksevåg 7.3.1874.Er det nokon som dreg kjensel på denne huslyden eller som kan hjelpa meg finna dei att? Fekk dei fleire born på Laksevåg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg mener å ha funnet Christian i Bergen i 1865, gift med Marie Andersdatter fra Kr.sund og med en datter, Olise. Lenken er fra RHD, siden vi har hatt problemer med lenker fra Digitalarkivet i forbindelse med nytt søkesystem Lenke. Håper det fungerer!Grethe F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg skal sjå i døypte-registeret mitt for Laksevåg når eg kjem meg heim. Kyrkjeboka der har eg registrert frå 1875-1886, altså frå kyrkja var ny. Før det høyrde Laksevåg kyrkjeleg inn under Askøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er datteren Christine Marie. 76209 1866 Sep 01 Sep 23 Christine Marie f Matros Christian Olsen 1-78 Marie Andersen NykirkenMvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og her er Olufine Marie født. 77404 1875 129 Jun 28 Okt 10 Olufine Marie f Lods Christian Olsen 1-115 1826 1842 Marie Andersen v. 8/5 1864 Nykirken Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe, Bjørn, Gisle og ikkje minst Rune for mange nyttige og interessante innlegg. Eg er imponert!No er det, so vidt eg kan sjå, berre dødsdatoane til mori Marie og dei to sønene:* Oluf Christian, fødd Bergen 15.3.1872, og* Olaf Christian, fødd Laksevåg 7.3.1874. båe avlidne før 1875,som mangar, attåt lagnaden til Anna Magdalena.Det ser forresten ut til at mori Marie og døtrene Olise Amalie og Anna Magdalene må vera flytte frå Bergen før 1912, medan Maren Ovidia (Schei) og Halvdan Gunerius (Goss-Olsen) vart buande i byen!Eg takkar nok ein gong for glimrande opplysningar og tek gjerne imort fleire, om noko skulle dukka opp...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hallo Lars. Det er bare hyggelig å kunne bidra , du gjør en fremragende jobb selv.Jeg skal snuse videre å se om jeg kan finne noe nytt.Du skriver at familien må ha flyttet fra byen før 1912.Hva begrunner du det med? Når det gjelder datteren Olise Amalie så giftet hun seg jo for andre gang i 1903(innlegg nr.14). Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Nok ein gong takk til deg, Rune, for nye innspel. No fann eg Oliver Nikolai Olsen i Bergen 1912; han var målar, men namnet til kona er misstava Elise Amalie! Ingen born er nemnde.Anna Magdalene Olsen er ikkje å sjå i 1912, men heller ikkje mori eller Halvdan. Halvdan veit me kom attende, og kanskje gjeld dette ogso Anna Magdalene??Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ein ny stor takk til deg, Rune, for framifrå opplysningar! No tek det til å fyllast...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.