Gå til innhold
Arkivverket

[#24624] Nytt søkesystem


Gjest Ottar Solberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Ottar Solberg

Eg får ikkje det nye søkesystemet til å fungera slik som det gamle gjorde. Eks.: Søking på basen for 'Emigrantar fra Oslo 1867-1930'. Dei øverste søkeboksane kjem opp. Eg vel kjønn. Det går greitt. Så kjem det opp søkeboksar under den øverste, men eg vel førenamn i den øverste boksen. Det går greitt. Dersom eg så vel etternamn, får eg resultatet 'Feil' sjølv om eg brukar dei øverste eller nederste søkeboksane. I hjelpefunksjonen står det at ein skal klikka på 'Finn postane' og merkja dei ein er interessert i. Det er vel ikkje meininga at ein skal merkja hundrevis av namn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg klikkar meg rundt i denne basen utan å få feil. Det ville vera fint om du var litt meir presis når det gjeld kva du søkte etter, så kanskje eg kunne gå same vegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Alt i orden. Eg søkte etter ein Ole Olsen Berg, og etter at eg hadde fått fram alle som heitte Ole, valde eg søkekriteriet 'Farsnamn' i boks A. Då fekk eg 'Feil'. Eg har no oppdaga at det ikkje er kolonne for 'Farsnamn'. Når eg så brukar søkekriteriet 'Etternamn' i boks A, går det greitt.Ber om orsaking for at eg var litt rask på 'labben' og ikkje oppdaga at det allereie var tema med same namn i Arkivforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.