Gå til innhold
Arkivverket

[#24682] Kven var Brede Plade Larsen, f.1790 i Bergen??


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg prøver å finna ut meir om denne mannen. Han gifta seg i Bø i Vesterålen.Men kven var foreldra hans? Eg har forsøkt FT 1801, og dei einaste eg finn er ein Brede Larsen frå Folda, og ein på 6 år frå Hedmark.(då har eg starta med søk på f.året + - 5 år, og deretter forn. børjar på Br og der etter ettern. børjar på Lars)Eg har sett på f. i Bergen i det aktuelle tidsrommet, utan resultat.På Fam. Search finn eg både Brede f. i Bergen(men det står berre namn på ho han gifta seg med, ikkje foreldre) og Brede på Folda.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Hr. Amptsforvalter Breede Plade gifter seg i Sem utenfor Tønsberg med jomfru Anne Henrica Gerner 19. mars 1739. Nærmere info i Sem & Slagen bygdebok: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hjarteleg takk!! Dette er vel den godeste Brede sin bestefar, dette var jo spennande!Men eg fann ikkje han i desse sidene som du sendte, kvar står det om han?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Under 'Amtsforvaltere.':'Brede Gregersen Plade, 1730-43. Han førte også titelen kanselliråd. F. 1699 i Kristiania. Bodde en tid i Tønsberg, senere på Strømsø.'At dette er Brede Plade Larsens bestefar er nok langtfra sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, det ser slett ikkje ut som bestefaren..eg fann han ein annan stad, og der stod det-etter det eg forstod- at han var barnlaus.Kanskje nokon veit noko meir?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.