Gå til innhold
Arkivverket

[#24736] Josefine Marie Olsen (Trælvik)


Gjest Karina Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karina Hansen

Søker etter foreldre til Josefine Marie Olsen født 1878 i Trælvik. Har fått noen tips,men kan ikke se å finne ut av det. Anne Olea Johannesdatter født 1855,og Ole(Ber)Svendsen (Gulbrandsøy,Vågan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Hei! Bronnoy Bygdebok er interessert i hva du vite om Josefine. Faren ungkar Ole Bersvendsen b. ca. 1855 ser ut til aa vaere paa Grundstad Vaagan i 1865 pleisonn. Mora var pike Anne Olea (Oline) Johannesdtr. - hennes tredje uekte (vi kjenner ikke hennes forste!) Anne Oline f. 1837 (ikke 1855-det var Ole) dtr. av gbr. Johannes Bendiksen og h. Margrete Pedersdtr. Traelvik Bronnoy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karina Hansen

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener. Mener du at Brønnøy bygdebok interessert i å vite vite hva som har hendt med Josefine,altså hva hun gjorde,bodde osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Mathisen

Hei KarinaSiden jeg samarbeider med Margaret vet jeg at hun ønsker giftermålsår,hvem gift med,bosted, dødsår og hvor hun døde.Hilsen Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.