Gå til innhold
Arkivverket

[#24738] Døde i Laksevåg i 1924


Gjest Roald Sjursen
 Del

Recommended Posts

Gjest Roald Sjursen

Det er i dag to databaser som omhandler døde i Laksevag. Den ene dekker perioden 1899-1923 og den andre 1925-1950. Er det mulig å få 1924 også inn i en av disse?Jeg er på leting etter dødsdatoen til Marthe (Samuelsdtr) Engelsen som dødde i Mai 1924. Marthe er fødd på Indre Songstad i Haus 7/7-1839.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Årsaken til at det er to biter, og at de ikke henger i hop, er at det er en 'lakune' i klokkerboken. Vi må hente det manglende fra en annen kilde, f.eks. kirkeboken, men den er så langt ikke avlevert til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Hallo ArneMarthe er min kones tippoldemor via sønnen Samuel Martin, sønnesønnen Ludvig Andreas og oldebarnet Ruth.Takk for informasjonen. Jeg hadde bare datoen for begravelsen.Jeg har det meste om Marthes forfedre, men mangler endel for Andreas Engelsen. Kan du kontakte meg på email: rosj@statoil.comEr på jobb i Nordsjøen akkurat nå.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.