Gå til innhold
Arkivverket

[#24929] Kjøbmand Lars Ihle ,Christiania 1858


Gjest Leif Kåre Solberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Ketil Harbek

Hei, Morten! Da er vi 6-menninger (hvis vi er i samme generasjon).Hvis du er interessert, kan jeg maile deg utdrag om våre første felles slektsledd fra et manus om Bühring-slekten i Norge som jeg holder på med. Jeg kan også sende deg det jeg har på din gren, hvis du kunne tenke deg å utfylle mest mulig av det jeg mangler opp mot i dag - først og fremst de tørre fakta. Hvis dette noen gang blir et ferdig produkt, vil jeg jo tro at Bühring-Dehli-slekten også vil være interessert i det.Du kan kontakte meg på e-post: kharbek alfakrøll online punkt no, eller svare her.Hilsen Ketil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Bühring-Dehli

Hei igjen Kjetil!Jeg er født i 1981, dvs 24 år gammel. Jeg er utrolig interessert i å vite mer om hvor jeg kommer fra enn det jeg vet idag. Så hvis det hadde vært mulig å sende over noe informasjon hadde det vært utrolig morsomt. Min søster [redaktøren har fjernet navn] er like interresert i dette som meg. Min mailadresse er morten.buhringdehli@if.no. Her kan du får min hjemadresse hvis dette må sendes pr. post. Ikke hver dag man 'møter' en 6-menning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Harbek

Morten: Jeg er 1948-årgang, så da er du nok heller 7-menning med mine døtre! Jeg sender deg e-post i løpet av få dager, så får vi se om ikke dette kan bli til gjensidig nytte. - Hilsen Ketil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Bühring-Dehli

Ketil: Ok, da er du nok 6-menning til min far, Tom Bühring-Dehli og onkel Bjarne Bühring-Dehli. Pappa er 49-modell og Bjarne er 44-modell. Så da vet du det, hvis du ikke vet dette allerede da. Min søster lurte på om du vet noe om Bühring-slekta før de kom til Norge på 1700-tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.