Gå til innhold
Arkivverket

[#25025] Foreldre til Johan Hermansen


Gjest Kathe Tove Røed
 Del

Recommended Posts

Gjest Kathe Tove Røed

I folketell.for 1865 står Johan Hermands. oppført sammen med sin kone Carin Christians. Begge født rundt 1813-14. Har funnet en John Hermansen på FS som er født og døpt 26.5.1816. Det er det nærmeste jeg har kommit, men det sier meg ingen ting egentlig. Er det noen som vet mer? På forhand takk, hilsen Kathe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

De bor i Bergfjerdingen, Drammen i 1865 [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0602&kenr=0578&bnr=0576&ln=000>Lenke. Begge er oppført med fødested Drammen, mens barna står med fødested Bragernes.Dette kan være giftermålet, Bragernes, Drammen, 1842: LenkeDet er jo mulig at denne Johan Hermansen er den aktuelle (den samme som du har funnet): LenkeSå finnes det en Karen Christiansdatter, døpt 1816, Bragernes Lenke. Det er også en Karen Andrine, døpt 1816, Strømsø, Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathe Tove Røed

Hei igjen! Det er nok mye av det samme jeg har funnet selv,giftemålet er nok riktig siden det eldste barnet, Trine Bergithe Johansdr. er født i 1843. Dersom noen hadde mulighet til å sjekke hvem foreldrene er,ville det vært flott. Har så liten mulighet selv for tiden. Mvh Kathe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.