Gå til innhold
Arkivverket

[#25027] Problem og halvstopp


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Det er tydlegvis ein feil i den nye databaseveljaren. Den er sjeldan, fordi den ikkje er blitt oppdaga i dei to vekene me har testa. Det er også slik at dei fleste ikkje kjem borti den. Men i kveld er det ein person som gjer det, og som stadig prøver å gjera det same. Men denne feilen stel alle ressursane på servaren og den bryt saman. Eg er difor tvungen til å ta bort databaseveljaren inntil eg har funne feilen. Eg er lei for det, men det er ikkje anna å gjera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg trur eg har funne ut kva som skaper problemet og trur vel at det skal ha kome seg. Det kan sjå ut som om databaseveljaren i nokre millisekund brukte svært mykje ressursar. Normalt hadde me dei og alt gjekk fint. Men då trafikken auka på utover kvelden var det fleire som skulle ha desse ressursane i dei same millisekunda og då vart det kollisjon og samanbrot.Eg har no skrive om programmet slik at det ikkje tek ut desse storressursane. Det burde hjelpa, men sidan eg ikkje er heilt sikkert på kva det var som skapte problemet, garanterer eg det ikkje.Me får sjå i morgon tidleg, om alt er som det skal. Elles har eg måtte bygt om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.