Gå til innhold
Arkivverket

[#25103] Oppslag, Fet MINI ca. 1824 etter Berthe Olsdatter


Gjest Magne Grasto
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Grasto

Jeg hadde satt pris på om noen ville gjøre et oppslag i Fet MINI etter Berthe Olsdatters dåp ca. 1824. Hennes far skal være Ole Andersen.Jeg mener denne familien en gang mellom hennes fødsel og 1848 innflyttet til Skjeberg i Østfold. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?Mvh,M. Grasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Hofsødegård

Hei I Fet Bygdebok bind 4, side 454 på plassen Tresdalen u Søndre Ås kan man lese:I 1820-åra bodde her OLE ANDERSEN ca 1780 g m KRISTINE KRISTIANSD ca 1788. Barn f her: Kristian 1819-1825, Berte 1824. Familien var nok utabygds fra, og flyttet fra Fet igjen i 1827, sannsynligvis til Trøgstad.Dag H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Grasto

Takk skal du ha Dag. Det kan jo se ut til å stemme.Jeg håper allikevel at noen kan ta en kikk i MINI og sjekke dette? Men nå er det da mer å gå på i allefall.M. Grasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Hofsødegård

Hei Berte Olsd født mar 26 1824 døpt april 11 Foreldre: Ole Andersen, Christine Christiansd Træsdalen u AassReferanse: Fet Kirkebok 1815-1842 Mini 8, Kort 2/10, Side 58, no 14 og Fet Klokkerbok 1815-1842 Klok I 1, Kort 2/11, Side 58, no 14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.