Gå til innhold
Arkivverket

[#25109] Samson Andersson (1746-1812) frå Hafslo til Gulen - kva med søskeni hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for god ''frokostservering''! Britha sitt dødsfall hadde eg funne før, men Kohum var nytt!No manglar eg berre dødsfallet til Guri Samsonsdotter, fødd 1785. Ho må vel vera avlidi på Storøy i Solund ein eller annan gong på 1830-1860 talet?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Ho er vel død omkring 1850, sidan det finnes eit skifte etter ho på den tida; Lenke, kanskje det finnes opplysningar der som kan vere av interesse?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gisle for ein interessant observasjon! Spørsmål er alt sendt til Arkivforum!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

So er dødsdatoen til Guri Samsonsdotter komen fram i Arkivforum som 22.6.1849, og dette tema er fullstendig løyst. Eg takkar nok ein gong for alle dei gode bidragi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Til innlegg (15). Dei to første av borna vart fødde/døypte medan Ole var husmann under Skarnagel. Dei fem andre er fødde/døypte medan Ole var husmann/plassmann under Storøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.