Gå til innhold
Arkivverket

[#25118] KJELLBY, SOGN I GULEN KOMMUNE


Gjest KARINA HUSEBY
 Del

Recommended Posts

Gjest KARINA HUSEBY

Heisann!Jeg søker enken Karie Ivarsdt. fra Dale (51-4,34b i Gulen b.b.). Hun giftet seg 30.5.1783 med Elling 'Stor Elling' Pedersen fra kjellby (35-5, 33b i Gulen b.b.). Karie dør 18.5.1836. Har ikke bygdeboken og derfor står jeg fast. Fint om noen vet noe mer om henne eller andre fra slekten til disse to. På forhånd takk :o)Hilsen Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Kari Ivarsdtr står (Gulen b.b. 51-4-34) som født 1753 som datter av Marte Olsdatter Dale (skifte 18. april 1759) og Ivar Jørgensen Kjellby (skifte etter ham 26. mai 1764).Marte Olsdatter Dale (ca. 1710-1759) var datter av Ole Rasmussen Dingja og Sygni Olsdatter Dale (fd. ca. 1676), som er ført som datter av Ola Sveinsson Dale (født ca. 1639), og som sønnedatter av Svein Børeldson Dale (født ca. 1614)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karina huseby

hei Yngve:o)Tusen takk for hjelpa, da har jeg ivertfall litt å 'gå på' til jeg får tilsendt bygdeboka på nytt. Veit du foressten om det går an å få tak på boka 'soga om Jølst av Joleik' ?hilsen karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.