Gå til innhold
Arkivverket

[#25130] Helle Juel Erdmann, 1758/1832 - etterslekt


Gjest Magnus K. Eliassen Erdmann
 Del

Recommended Posts

Gjest Magnus K. Eliassen Erdmann

Vi er ikke mange i Norge med Erdmann som slekts-navn. Er du en av dem? Ta kontakt! Jeg er pensjonist og er nysgjerrig på slekten. Jeg er del av etterslekten etter:1 - Helle Juel Erdmann de. 2 - Helle Juel Erdmann dy. 3 - Elias Hellesen 4 - Hans Eliassen 5 - Leif EliassenMin e-postadresse: mke.erdmann@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Vibeke Hansen

Hei! Jeg heter ikke Erdmann. Men Helle Juel Erdmann f:1758 skal være en av mine forfedre. Han ble gift med ei Elisabet Kristoffersdtr. Solberg, F: 1768. De fikk sønnen Helle Juel, som igjen fikk en 'uektefødt' sønn Elias Helless. som da igjen er far til min tipp oldemor Kristine Eliasdtr. 25.12.1853 i Bergen. Det er 4 år siden du la ut denne posten på digitalarkivet, vet ikke om du fortsatt har denne mailadressen, men prøver så får vi se.Fant ut nå at mailadressen ikke virker lenger, så jeg legger det her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.