Gå til innhold
Arkivverket

[#25149] Henrika Henriksdt. Lesja f.1838.


Gjest Harald Rudiløkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Rudiløkken

Er det noen som har opplysninger om denne dama fra Lesja? Hennes foreldre var Henrik Henriksen fra Nørdre Morken og Ragnhild Olsdt.fra Nyhågå. Henrika fikk en datter, Ragnhild f. 1874 med Nils Johannessen fra Bergen. Ragnhild er ikke kf. i Lesja. Hvor tok denne 'familen' veien? Finnes det etterkommere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Rudiløkken

Til Grethe!Opplysningen om at Ragnhild er født i Lesja kommer fra bygdeboka for Lesja, men jeg finner ikke at hun er døpt der! Så hvor?Til Carsten!Tusen takk for opplysningen!Men hva skjedde med Henrika og spesielt med Ragnhild etter 1900, ble Ragnhild gift, fikk hun etterkommere? er det noen som har opplysninger om det så blir jeg veldig glad! Min E-post er: rudiloek@tiscali.noMvh Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Rudiløkken

Tusen takk til deg Arnfinn for den opplysningen, jeg får ikke Ragnhild med når jeg 'klikker' meg inn på kb for Lesja, døpte i 1874. Hvem var faddere til Ragnhild?Mvh Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

Grunnen er trolig at Lesjaskog sokn fikk egne bøker fra 1855. Disse er dataregistrert, men mangler trolig på Opplandsarkivets nettsider.Jeg har dessverre ikke tilgang til fadderne - de ble ikke registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.