Gå til innhold
Arkivverket

[#25150] Bla bla bla .......og ...... bla bla bla


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Det er kjedelig å få 'steng' temaer som er ment å være seriøse. Da er det jo rett og slet ingen meningen i å opprette et tema annet enn når DA er den som starter et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det einaste temaet eg veit av som er stengt i det siste vart oppretta av meg. Det var ikkje eg som stengte. Men det er rimeleg at det vart stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Til Jan Oldervoll.Det er en ting som irriterer meg mere enn feil i systemet og det er følgende. Burde du ikke i det minste hatt såpass respekt for brukerne at du hadde informert dem på forhånd at du aktet å bruke dem som prøvekaniner til å utvikle ditt nye program, og ikke bare dumpe hele greia i fanget på dem sånn uten videre uten brukerveiledning og att på til forvente at det skulle passere uten alt for mye bråk.Hvor mange år tok det før det gamle programmet ble så brukervennlig som det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det vil vel alltid vere slik at eit system med færre funksjonar vil vere lettare å bruke enn eit med fleire. Det nye systemet er langt meir avansert enn det forrige, og når ein har lært seg å bruke det, svært arbeidssparande. Prøvekaniner har vi vore heile tida her, og med dei ressursane som DA har, må vi også vere det om verda skal gå vidare framover. Og det bør ho.Det blei dessverre slik at debattane om det nye systemet 'tok av' i løpet av helga medan Jan var bortreist og ikkje kunne svare på spørsmål etter kvart. Det seier berre litt om at vi er blitt sterkt bortskjemde - vanlegvis kjem svar på både det eine og det andre enten det er laurdag eller søndag og (nesten også uansett tid på døgnet). Eg skreiv 'vi'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Til Berit Knudsen,Brukarar vil ALLTID vera prøvekaninar til nye versjonar av program; enten det no er frå Microsoft eller andre. Program frå Microsoft ventar eg alltid ei stund med å installera, banken min sitt system gjekk ofte i feil og kunne berre brukast frå EIN nettlesar i starten.Elles var det også slik at programmet var uttesta og gjekk slik det skulle det det vart sett i drift. Men så har DA ein 'uvane'; me er lydhøre for ønskje frå brukarane. Me sei ikkje at det skal me vurdera og koma med i neste versjon om eit år; me gjer det der og då. Det vil av og til få konselvensar. Program vil gå i feil. Om du vil over i ein situasjon der me kjem med nye versjonar annakvart år og utan høve til brukarpåverking i mellomtida, så er det svært fint for meg. Det ville gje meg både rolegare og hyggelegare dagar.Men, Berit Knudsen, slik vil du ikkje ha det. Du vil ha både i pose og sekk. Du vil både ha påverkning av funksjonaliteten undervegs og du vil bla spart for å vera prøvekanin. Om det siste er plagsomt for deg får du berre ta ei vekes pause frå DA og la andre gjera jobben som skal til. Det gjeld både meg og brukarane våre.Velkomen attende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.