Gå til innhold
Arkivverket

[#25201] Astrid Skimelid


Gjest Hans Helge Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Helge Karlsen

Jeg prøver å finne noe mer på Astrid Skimelid født 1894 sted: Værøy. Foreldre er Ingebrigt Skimelid fodt 1866. Jeg undrer på hennes videre historie, kan ikke finne noe om hun ble gift, evt barn, hvor hun døde og når. Eller hvoe hun er gravlagt. Kort og godt henne liv og skjebne. Har noen noe å berette er jeg takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det er jo samme tema her: LenkeDu treng ikkje lage nytt tema for kvart innlegg, når det er det same du spør om. Visst temaet er 'borte', kan du søkje i 'søk' feltet til høgre, på namnet ditt eller tittelen på innlegget.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullbjørg Storvik

I Alta bor jo deler av Skimelidfamilien, hva med å ta en titt i tlf.katalogen, kanskje kan de hjelpe? Tror kanskje boka Tverrelvdalslekter kan ha noe om Skimelidene. De er jo innflyttere til Alta på 1800tallet. Hilsen Gullbjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Helge Karlsen

Takk, jeg har oversikt over familien, men det er bare Astrid som ingen har noen oversikt over. Det finns ingen opplysninger om hvor hun er begravet. Jeg finner hennes fødselsår (1894) på Værøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.