Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Anne Berit Finstad

[#25228] Anders Eriksen f.1789, Skedsmo

Recommended Posts

Gjest Anne Berit Finstad

Hvem var mor til Anders Eriksen f.1789 Skedsmosogn/Lørenskog. Mor døde mellom 1789-1801 Mvh.Anne Berit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Berit Finstad

Ja, det de samme personene i begge linkene dine. Det er også de riktige personene, som jeg er på leiting etter.Mvh. Anne Berit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Berit Finstad

Har lyst til å ta opp igjen dette temaet,faren til (Anders Erichsen f.1789), er Erich Andersen f.1759. Mor vet jeg ikke hvem er.Faren var enkemann 1801,etter første kone, og bodde da på Lørenskoven i Skedsmosogn på gården Haneborg. Håper noen kan hjelpe meg? Mvh. Anne Berit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Berit Finstad

Jeg maser stadig om denne personen/personene fordi det er helt stillestående når det gjelder disse folka. Noen som har noe å komme med her?? mvh. Anne Berit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ragnhild Brandt Øgaard

Hei! Har du forsøkt å finne dåpen til Anders og søstrene? Her er det vel mulig å finne mors navn? Hilsen Ragnhild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.