Gå til innhold
Arkivverket

[#25255] oppslag i kirkebok ang giftemål og dåp i Larvik


Gjest Heidi Boysen
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Boysen

Kan noen hjelpe meg å slå opp disse i kirkebøkene i Larvik? Jeg trenger hjelp til å finne Johan Nilsen. Det er min tippoldefar. Han bodde i Larvik i Løkkevejen 8 og var gift med Maren Andrea og de hadde ei datter som het Kathinka. Johan hadde et forhold på si med min tippoldemor som resulterte i min oldefar. Men hvem var denne Johan Nilsen og hvor kom han fra. Jeg vet at Johan Nilsen kan være fornorsket. Jeg vet ikke når han kom til Norge, men dattera er født rundt 1893. Tror han kan ha jobbet rundt Oslo distriktet, men er ikke sikker.Dersom dette ikke er rett forum beklager jeg det, men jeg fant ikke rette forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Harbek

Den adressen i Larvik du oppgir har du vel funnet i FT 1900. Der står det jo en del mer om ham. Lenke. Det kan være greit å vite for dem som kan hjelpe deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.