Gå til innhold
Arkivverket

[#25264] Johannes Monsson & Gunnhild Nilsdotter - frå Sogn til Målselv og Vardø - oppl.?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Johannes Monsson, fødd på Lågøy i Solund 8.2.1840, og Gunnhild Nilsdotter, fødd på Urnes i Hafslo 5.9.1838, reiste i 1864 til Målselv der dei gifte seg 7.1.1866. Johannes livnærte seg som fiskar, og kring 1871 flytte parfolket til Tromsø for kring 1881 å flytta vidare til Vardø. Båe levde framleis i 1900, men dødsdatoane deira er ukjende.Me kjenner til åtte born etter dei:* Kirstina Johannessen, fødd i Solund 3.8.1863, truleg død i ung alder(?)* Ingeborg Marie Johannessen, fødd i Målselv 3.8.1866, nemnd i 1875, ukjend lagnad* Nils Meyer Johannessen, fødd i Målselv 4.3.1869, konfirmert i Vardø 1884, ukjend lagnad* Johan Kristian Johannessen, døypt i Tromsø 3.3.1872, truleg død i ung alder(?)* Johanna Marie Johannessen, fødd i Tromsø 1.8.1874, konfirmert i Vardø 1888, ukjend lagnad* Olga Henriette Johannessen, døypt i Tromsø 13.5.1876, nemnd i 1900, ukjend lagnad* Hjalmar Gunnerius Johannessen, fødd i Tromsø 18.9.1879, nemnd i 1900, ukjend lagnad* Julie Karoline Johannessen, fødd i Vardø 17.6.1884, nemnd i 1900, ukjend lagnadNo undrar eg på om nokon dreg kjensel på denne huslyden i Vardø eller kan hjelpa meg finna ut meir om lagnaden deira? Eg finn ikkje nokon av desse borni mellom emigrantane til Amerika, so kanskje bur det framleis etterkomarar i Vardø?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Villy Ovesen

Har kikket litt på denne familien og funnet ut følgende:Kirstina er vel den du finner blant begravde i Målselv her: [url="http://www.rhd.uit.no/rhdbin/bliste.asp?RR=85541>http://www.rhd.uit.no/rhdbin/bliste.asp?RR=85541 Det er riktignok ikke oppgitt noen pårørende, men siden alder er riktig og hun ikke finnes blant døpte i Målselv, så må hun vel sannsynligvis være innflytter. I tillegg er bosted oppgitt som Karlstad, samme bosted som Johannes Monsen har ved Ingeborgs dåp i 1866.Ingeborg Marie, Nils Meyer og Johan Kristian har jeg ikke funnet ut noe mer om.Johanna Marie, gift 31 Okt 1898 med Oluf Martin Karlsen Lystad f.1871 (sønn av Karl Johan Lystad og Marie Jensine Martinsdatter). Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ein stor takk til Odd Villy for mange fine opplysningar om denne huslyden i Vardø. Eg er imponert! Eg lyt setja meg ned med telefonen når eg kjem heimatt...Men skulle nokon vera i stand til å supplera fleire detaljar, til dømes frå kyrkjebøkene i Tromsø, so ville eg setja stor pris på det!Nok ein gong hjarteleg takk for framifrå hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Tore Hansen

Hei, jeg er tippoldebarn av Johannes Monsson & Gunnhild Nilsdotter, og denne familien har jeg i mitt slektstre. Vet ikke hva du har om denne familiens aner og etterkommere, men send meg gjerne noen ord om dette.mvh Tore Hansen e-mail Tore@marinelife.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.