Gå til innhold
Arkivverket

[#25286] Jørgen Jacobson (1826-1899) på Målsnes i Målselv - var han frå Dovre el. Lesja?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jørgen Jacobson, husmann på Målsnes i Målselv, vert oppgjeven å vera fødd i Lesja eller Dovre prestegjeld 30.3.1826. Foreldri hans heitte Jacob Ingebrigtson og Birgit Johnsdotter.Er det nokon med tilgang til lokale kjelder som kan fortelja meg kvar Jørgen eigentleg hadde opphavet sitt og kvar foreldri hans kom ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvard Bragstad

Vielsen til foreldrene: 27.10.1816 i Dovre Kirke, Jacob Ingebrets. Storlien,Ungkarl og Brigit Joensd. Betavelykken, Pige.En Brigit Jonsd. Lykken ble født 12.03.1794 og døpt 30.03.1794 i Dovre kirke. Far: Joen Jørgens. Lykken Mor: Anne Siversd.Jacob Ingebret. har jeg ikke funnet født i Dovre eller Lesja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Hallvard for interessante innlegg.Etter å ha kikka litt på FT 1801 for Lesja (med Dovre) tolkar eg det slik at Brigit Johnsdotter kjem frå plassen Lykken under garden Haugen i Dovre, medan Jacob Ingebrigtson må vera ein innflyttar...?Eg har to tilleggsspørsmål:* Eg ser at Jacob Ingebrigtson vert oppgjeven å vera innerst på Storlien i Dovre i 1826. Kyrkjeboki for Målselv seier han var gardbrukar utan å oppgje noko gardsnamn. Er det mogeleg at Jacob sidan vart gardbrukar på Storlien? Eller flytte han og Brigit til ein annan gard?* Finst det ei bygdebok for Dovre som evenuelt kan fortelja oss kvar Jacob Ingebrigtson hadde opphavet sitt?Nok ein gong takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnhild Simenstad

Jacob Engebretsen Storlien var født på garden Barlund i Froen (1793)og døde på Storlien i Dovre den 5.3.1875.Hans foreldre var Engebret Hansen (40 år i 1801) og Mari Jacobsdatter (32 år i 1801) Barn:i 1801: Marit 11 år, Eldri 10 år, Hans 6 år, Thor 5 år, Hans 3 år, og Anne 1 år.Jacob gift med Brigit Joensdtr. Betaveløkken Dovre ( Brigit hadde søstrene Anne og Ragnild,som ble gift med brødrene Thor og Hans) Se kirkebok for Dovre og folket. Froen1801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune og Ragnhild for glimrande svar på spørsmåli mine. Dette var akkurat kva eg mangla!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.