Gå til innhold
Arkivverket

[#25294] Adressebok, Trondheim


Gjest Kirsten Holterud
 Del

Recommended Posts

Gjest Kirsten Holterud

For en stund siden ble det i et innlegg henvist til Trondheim Adressebok (ca. 1890 og til litt etter århundreskiftet), som er lagt ut på nettet. Har noen adressen?Mvh Kirsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Anne Lise Hovdal

Er adressebøkene for Trondheim fjernet? Jeg har da søkt og funnet folk i adressebøker for 1892-1896. Nå skulle jeg hatt mulighet for å søke i adressebøker for ca 1930-33. Jeg finner ikke en eneste adressbok for Trondheim lengre hverken på denne linken, Digitalarkivet generelt eller under DIS-Norge. Gjør jeg noe feil når jeg søker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg var litt rask til å sende her, og fant at adressebøkene er utlagt til 1920. Så da hjelper det meg jo ikke likevel, men når jeg forsøker å søke i adressebøkene før 1920 får jeg bare opp blanke sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Ja jeg forstøkte denne tidligere her da det kun kom opp blanke sider, men nå kom jeg jo inn der. Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.