Gå til innhold
Arkivverket

[#25309] Karl Jenssen f 1875 Sylling, bosatt 1900 Modum


Gjest Mette Gjertsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Gjertsen

Hei. Kan noen hjelpe meg med å finne ut om denne Karl Jenssen her Lenke er den samme som jeg kjenner som Karl Jensen Lybæk (f 1875)' Min' Carl Jenssen Lybæk er født i Sylling, og er sønn av Birthe Johannesdatter og Jens Lauritz Paulsen.Karl og Anna fra ft 1900, ble sikkert gift i Sylling ettersom deres to første barn ble født der. Kansje noen har kirkebok over gifte i Sylling tilgjengelig. Og der står det kanskje når Karl og Anna giftet seg, og hvem som er foreldrene til Karl.Mvh Mette Gjertsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Alf Thore Skinstad

Hei.Det har snart gått et år siden du la ut denne forespørselen. Jeg vet ikke om du har fått svar på den, men kirkeboken for Sylling ligger nå ute på nettet. Jeg forsøker en Lenke Jeg håper lenken fungerer.På side 178 finner jeg følgene:28 Des. 1894. Ektevidde. Karl Jensen, Dagsarb. F.1875, Conf. i Sylling. Far: Husmann Jens Paulsen.Brud: Anna Kristoffersen. F.1872. Conf.i Modum i 1887. Far: Kristiffer Torgersen.Den eldste sønnen,Karl Jørgen, er født 1 april og døpt 12 mai 1895. Foreldre: Tømmerarbeider Karl Jensen, f.1875 og Anna Kristoffersen, f.1872. Bosted, Hornseie.Alf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.