Gå til innhold
Arkivverket

[#25311] Stjerne * bak namn i folketeljingar


Gjest Marie Skålnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Gå nederst på dokumentasjon- sida (den fyrste du får opp når du har valt ei folketelling) og les om spesialteikn i tellinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

I 1801-teljinga er det ingen spesialteikn. I dei andre teljingane finst det ikkje noko samla system, fordi dei er registrerte av forskjellige institutsjonar. Finn ein spesialteikn der ville eg sjå om ikkje forklringa for 1865 stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Marie - vet ikke om du har funnet det ut - men dersom det står en stjerne etter en opplysning er denne lagt inn uten at det egentlig står i originalkilden.Ofte kan dette være navn på barna - at det står Ols. eller Olsdtr. siden de er barn av Ole... slik at de blir lettere å søke etter.Ble det forståelig tro? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Laila, Ja eg forstår. Det var noko liknande dei første svararane skreiv og, men så fekk eg inntrykk av at det gjaldt helst dei nyare folketeljingane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.