Gå til innhold
Arkivverket

[#25341] Gunnhild Sviggum og Karen Andersen -frå Luster til Christiania før1875 -lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Gunnhild Iversdotter Sviggum eller ''Gunild Sveggum'', fødd på Sviggum i Hafslo (Luster) 3.9.1830, flytte i 1854 til Nordland, medanKari Andersdotter Talle eller ''Karen Andersen'', fødd på Talle i Luster 19.3.1853, flytte frå Luster kring 1870.Me ser ikkje noko meir til desse jentene før FT1875. Då budde dei båe i Pilestredet i Christiania, Gunild Svegum som ''husbestyrerinde'' og Karen Andersen som tenestejente, hjå krigskommisær Christian Fasting, som sjølv var fødd i Vik i Sogn i 1799.Når det gjeld Karen Andersen, so veit me frå eit skifte i Luster i 1906 at Karen var død utan å etterlata seg born, og det er vel lite truleg at Gunnhild nokon gong gifte seg eller i alle fall fekk born, men det hadde vore svært so interessant å vita litt om korleis det gjekk med desse to jentene i Christiania på slutten av 1800-talet!Kanskje lagnaden til krigskommisær Fasting kan gje oss ein peikepinn?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Rune, for godt innlegg. Eg har søkt overalt i 1865, men hadde ikkje enno tenkt på 1900...Men er det mogeleg å følgja Gunnhild vidare fram i tid? Kanskje gjennom adressebøker eller lokale folketeljingar som er tilgjengelege på Oslo byarkiv?Takk igjen for god hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

I folketellingen i Kristiania 01.12.1923 er det en Kristine Sviggum - født 21.05.1900, Havslo - som er serveringsdame på 'Schillingskafé' i Rosenkrantzg. 16, bosdatt i Toftes gate 25c.Dette er den eneste kvinne med Sviggum-navnet (eller Sveggum) ved denne tellingen.Tok henne med mer for kuriositetens skyld.I Kristiania Adressebok 1908 bor Kristine Sviggum i Parkvn. 10, stadig ugift. Hun er ikke i adresseboken 1925 ( under det navnet i det minst ). Skal kikke på enkeltår mellom 1908 og 1925 etterpå om jeg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

En aldri så liten blunder av meg. Det er selvsagt Gunnhild som stadig bor i Parkveien i 1908. Men hun finnes ikke i adresseboken 1925 under Sviggum-navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Geir og Rune for nye interessante opplysningar. Då veit me altso at Gunnhild framleis levde i 1908, og då er det kanskje mogeleg å finna ein dødsdato for ho gjennom folkeregisteret? Eg ville elles òg vera svært interessert i eit eventuelt skifte etter Gunnhild, for ho hadde to søstrer som forsvinn sporlaust i ung alder...Når det gjeld Mette Kirstine, so har eg god kontroll på ho!Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.