Gå til innhold
Arkivverket

[#25342] Mr. John Larsson Bean (1862-1950) - frå Stavanger til Wisconsin - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

John Larsson Bean, oppgjeven å vera fødd i Stavanger 23.6.1862, skal ha utvandra til Amerika i 1882 og døydde 7.4.1950 i Viroqua, WI der han i mange år hadde vore møbelsnikkar. Han var gift med Ida Swiggum Rosner (1869-1943) med røter frå Hafslo i Sogn. Me kjenner ikkje namni på foreldri hans.Kan nokon hjelpa meg identifisera ''Mr.'' Bean frå Stavanger?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg er litt nysjerrig på denne karen [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=STAV&gardpostnr=13809&merk=13809#ovre>Lenke 'Johan L. Bø/Beau' fra Bø, møbelhandler som emigrerer i 1882. Destinasjon 'Thief River Fall, Mn'.Og kan isåfall denne Johan fra Bøe være identisk med denne karen fra Hetland på 4 år i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Det finnes 2 kandidater til mannen fra Stavanger. New York passengers lists 1882:-----Name: Johan LarsonArrival Date: 18 May 1882Age: 21Gender: MalePort of Departure: Liverpool, EnglandDestination: United States of AmericaPlace of Origin: NorwayShip Name: FrancePort of Arrival: New YorkLine: 17Microfilm Roll: 451List Number: 641-----Johan Larson05 Jun 188226 MaleLiverpool, England and Queenstown, EnglandNorwayUnited States of AmericaShip: Arizona-----Jeg finner ingen andre matchende kandidater til Boen/Bean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stor tro på møbelhandleren fra innlegg 2:I 1900 er John L. Bean gift og bosatt i Thief River Falls i Red Lake County, Minnesota. Han sies å være norskfødt, norske foreldre, innvandret 1881, født i juni 1862. Kona JULIA er født i Jan 1863. De har vært gift i 8år. Hun født 3 barn. 2 er i live. Begge født i Minnesota: Sønnen Levine født Juli 1894 og sønnen Clarence født oktober 1898. JULIA er født i Wisconsin av norske foreldre. Det bor også en bror i husholdet (tipper det er bror av JULIA)- denne broren heter muuuuuligens Sever Clifard - født i Wisconsin i januar 1877 av norske foreldre.I 1910 finner jeg dem ikke.Det ser ut for meg som om John L. Beans første kone Julia døde i 1912. Hun og sønnen Clarence samt to andre barn er gravlagt her: Lenke I 1920 er John L. Bean 57år og frua Ida 51år, de bosatt i Thief River Falls i Pennington County i Minnesota. De har sønnen Levin I. på 25år i heimen. (Det er jo da Idas stesønn). Levin I. er født i Minnesota.I 1930 er John L. Bean og Ida i Minneapolis, Minnesota. De bor da alene. Hun er født i Minnesota. Han født i Norge. Han innvandret 1882.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Name: LEVIN GEORGE BEAN - Birth Date: 07/14/1894 - Death Date: 04/04/1968 Death Place: HENNEPIN - State File Number: 010481 - Mother's Maiden Name: CLIFFGARD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Nina og Jon for interessante innlegg. Eg er samd i at møbelhandlaren frå Stavanger er eit godt alternativ, og når eg går inn på FT1865 finn eg:~~~~~~~~~~Tellingsår: 1865Kommune: HetlandKommunenummer: 1126Navn på bosted: Bøe indreAntall personer registrert på bostedet: 10.Lars Andersen Husfader g Gbr Selveier 1810 HetlandGuri Johnsdatter hans Kone g 1820 HetlandAndreas Larsen deres Søn ug hjælper Faderen med Jordbruget 1841 HetlandIngebreth Larsen deres Søn ug hjælper Faderen med Jordbruget 1846 HetlandCarl Johan Larsen deres Søn ug 1849 HetlandChristen Larsen deres Søn ug 1851 HetlandLisebeth Larsdatter deres Datter ug 1854 HetlandLudvig Larsen deres Søn ug 1857 HetlandGrethe Christine Larsdatter deres Datter ug 1860 HetlandJohan Larsen deres Søn ug 1862 Hetland~~~~~~~~~~Det spørs nok om ikkje dette er ''Mr.'' Bean...? Men diverre ser FamilySearch ut til å vera nede i kveld, so eg får ikkje sjekka om han finst der med fødselsdato...Men uansett, hjarteleg takk for framifrå innsats! Dette kallar eg godt ''teamwork''!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jon for det siste innlegget. Ja, det ser ut til at einkvan har forska i denne ætti før oss, men av ein eller annan grunn har vedkommande ikkje funne fødselsdatoen til Johan Larsson Bøe...Eg er ikkje lokalkjend i nabolaget kring Stavanger, men eg mistenker Hetland for å vera prestegjeldet me lyt leita i, om me ønskjer å sjekka fødselsdatoen hans? Er det nokon som har tilgong til dei kyrkjebøkene?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Tone Tjensvold Barstad

Har fått kontakt med slekten til John Larsson Bean og hans to brødre som emigrerte sammen 1882.Men du har kanskje fått/funnet ut de opplysningene du ønsket?mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Tone for nytt innlegg!Eg manglar framleis opplysningar om John Bean og huslyden hans, so eg tek imot hjelp med opne armar. Eg er særleg interessert i følgande:* Stadfesting av fødselsdatoen til Johan ''John'' Bean (23.6.1862)?* Opphavet (fødestaden - gardsnamn) til faren Lars Andersson på Bø indre (f. 1810)?* Opphavet (fødestaden - garedsnamn) til mori Guro Johnsdotter (f. 1820)?* Dato og stad for første vigsli til John L. Bean med Julia Cliffgard (1892)?* Fødestaden til første kona Julia (Wisconsin 31.1.1863)?* Dato og stad for andre vigsli til John L. Bean med Ida Swiggum Rosner (1919 ?Thief River Falls, MN)?* Og endeleg, eventuelle opplysningar (fødsel/død) om Ida Swiggum Rosner's første mann, John F. Rosner?Om du vil, kan du senda meg eventuelle opplysningar direkte til loya@online.noPå førehand hjarteleg takk!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Tone for nytt innlegg og direkte melding. Eg kan leggja til at John Bean og første kona hans hadde FIRE born, men to av dei døydde i ung alder!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.