Gå til innhold
Arkivverket

[#25345] Foreldre til Astrid Dahlstrøm, f. 15.03.1907 i Oslo


Gjest Morten Færevåg
 Del

Recommended Posts

Gjest Morten Færevåg

Er det noen som kan hjelpe meg med opplysninger om foreldrene til Astrid Dahlstrøm f. 15.03.1907 i Oslo? Jeg tror moren heter Martha og giftet seg med Herr Dahlstrøm i ca. 1903-1904.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Anne-Lise Akselsen

Dette var rart !! Denne familien er naboer til min Gunda ! Og jeg er sikker på at jeg har jobbet sammen med Astrid i Grensevn 1965-1971. Hun var regnskapsdame. Hilsen Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Det er 12-13 Dahlstrøm io Kristiania høsten 1907 (Kristiania Adressebok 1908). Selvsagt kan man slå opp på hver enkelt ved folktellingen i Kristiania f.eks. i 1908, men kjenner man yrket til Astrid Dahlstrøms far ( forutsetter at fornavnet er ukjent slik etterlysningen er formulert ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Færevåg

Jeg har funnet ut at foreldrene til Astrid er Oskar Aksel og Martha Dahlstrøm som er nevnt i innlegg nr. 8 i Brukerforum tema 18556 (Lenke). Jeg er derfor interessert i opplysninger om Martha og Oskars aner (utover hva som fremkommer i tema 18556).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Der var det jo svar på mye, også fra meg - jeg husker ikke alle jeg svarer og ikke alle navn - Dahlstrøm'er har jeg i Christiania såpass tidlig som på 1700-tallet. Dessuten har jeg Dahlström'er i Sverige (Gotland).Jeg er i alle fall forvirret, for mitt vedkommende i alle fall burde du formulert en helt annen etterlysning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.