Gå til innhold
Arkivverket

[#25351] Nytt søkesystem IV


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

For å sleppe å skrolle for mykje, tillet eg meg å opprette nytt tema.I samband med eit spørsmål om Gunder Olsen Ulvested i brukarforum, har eg gått inn gjennom databaseveljaren til Døypte i Sogn og Fjordane.Eg skriv førenamn børjar på Gun[nd] og får meldinga Feil. Eg prøver førenamn, alle termar og Gun[nd], og får funne personar 0. Med berre Gun i c-boksen får eg opp ei liste over mogelege val.Har eg gjort noko 'ulovleg', eller er det ein feil ein stad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har sjølv oppdaga feilen og retta han i ein versjon eg har for meg sjølv. Men i den same kjem det ein del nye ting som eg gjerne vil testa sjølv, denne gongen. Så dermed kan det gå nokre dagar før denne versjonen er tilgjngeleg. Dermed lyt de leva med feilen nokre dagar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det skal gå bra. Men eit spørsmål til, også oppstått i arbeid med Døypte Sogn og Fjordane: Når eg gjer fleire utval på rad (same person), forsvinn 'ta bort søkeresultatet'-knappen dersom eg legg inn eit kriterium som gjev 0 funne som resultat. Er det som det skal vere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hei Jan.Finner ikke Joen Hagetornn på Kjørbo i V.Bærum 1664. Jeg har prøvet på hele etternavnet, Hage--- og Hag. Også prøvet Joen, men blainga fungere ikke som den skal samme hvor mye jeg fjerner forrige valg. Plutselig er jeg inne på gårder og når jeg da går tilbake og prøver om igjen kommer Joen opp igjen og jeg kan bla litt til. Har også prøvet gård begynner på K, like vanskelig. For flere år siden noterte jeg at han var der, men glemte alderen. Husker også å slette mellom hver gang. Har til og med prøvet med å slette alle valg men det skjer rare ting der også.Ved å gå tilbaket til samme område kommer jeg til 1801 osv og kirkebøker, men ikke 1660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Der er nokre underlege fenomen til i same basen, men det skal eg kome tilbake til dersom dei framleis er der når det andre er ordna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg snakka om Kyrkjebøker Sogn og Fjordane, men det er ting eg kan tenkje meg har samband med feilen du allereie kjenner til, så eg avventar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det var Berit sin eg lurte på. Eg finn ikkje nokon manntal for Bærum, men det er truleg noko med geografien der austpå eg ikkje kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det finst ingen Hagetorrn eller noko som liknar i denne basen, heller ikkje Kjørbo, eller noko som liknar. Eg har til og med vore inne i rådatane og sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Da må jeg ha funnet Hagetornn (Hagedorn) i papirtellinga eller et eller annet sted.Men det forklarer ikke problemene jeg hadde ellers. Mulig det er i orden nå da jeg ikke har sjekket det etter forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Fremdeles problemer med FT 1660. Den har sin egen vilje.Søkte på f.eks. fornavn begynner med M og en med E (har slettet alle søk osv.) Får opp navn og begynner å bla, men da jeg kommer til ca. 30 går det galt for da kommer det noe annet opp. Blar så tilbake og fram igjen og da er alt i orden igjen. Har ikke noen annen mulighet enn å bla. Jeg er ganske sikker på at jeg gjør alt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Om du har nettlesaren din innstilt slik at han ikkje undersøkjer om det er komen ny side sidan sist, vil du alltid koma borti problemet. Det er ikkje noko eg kan gjera. I Internet Explorer, gå til Verktøy, Alternativ for Internett, Innstillingar og vel Alltid, om eg hugsar rett. Står det Aldri har du garantert problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Jan, eg veit ikkje om nokon har nemnd det før - programmet ditt funkar nemleg så flott at eg ikkje gidd lesa alle innlegga lenger - men eg kom borti ei sak no.I det nye opplegget har du lagt inn noko av det same systemet som i landsfemnande teljingar - at vi ved søk på alle termar får opp avkryssingsboksar. Men i motsetnad til teljingane, står det i desse høva ikkje kor mange med det eller det namnet. Er det mogeleg å få inn talet på kor mange det er med det namnet eller det årstalet eller den dagen også her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Berit, eg har opplevd at eg meiner å trykkje på neste side, og så i farten trykkjer på siste side i staden for. Det kan ikkje tenkjast å vere det som har skjedd med deg? Resultatet då vil bli omtrent som du skriv.Eg lurer også litt på det du skriv - 'jeg har ingen annen mulighet enn å bla'. Vil det seie at du må gjennom alle namn på ein bestemt bokstav, utan å kunne snevre søket meir inn, eller kan det tenkjast at det er ein eller annan finesse du ikkje har funne ut av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

For meg personlig synes det nye søkesystemet å virke tilfredsstillende. Jeg vil understreke at søk i manntallene for 1660-årene er blitt merkbart bedre enn de var i det gamle systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Tiller

Jan Bare en liten uvesentlighet, men når dere fjerner et innlegg i debatten så henger fortsatt noe av innlegget igjen og kan leses når pilen legges over temaet i arkivforum. Datoen på debatten er også endret til siste innlegg som altså ikke vises. Se debatt 25000Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hei Aase.Det er ikke feil tastetrykk. Jeg gjorde det riktig og slik jeg har gjort det i alle år uten problemer. Problemene har oppstått etter dette nye programmet har kommet. Om jeg må bla eller om jeg kan innsnevre søket mitt spiller ingen rolle i dette tilfellet.Jeg har nå fått sønnen min til å instille nettleseren slik Barbara Lose henviser til i sin lenke, og ikke slik Jan mener å huske. Maskinen står nå på Hver gang og ikke Alltid som den gjorde før.Får håpe det virker bra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg har arbeidd ein del med basen Dødsfall i Norge i dag. Eg har fyrst valt alle med eit bestemt fødselsår, og deretter eit bestemt dødsår. Så har eg leita etter visse etternamn som tredje kriterium - altså endra etternamnet eg leitar etter kvar gong.Det snodige er at overskrifta på basen endrar seg 'heile tida'. Akkurat no står der 'Pasienter ved Pleiestiftelsen No.1' - det gjer forsåvidt ikkje meg noko fordi eg skjønar at eg er i rett base, men likevel -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.