Gå til innhold
Arkivverket

[#25353] Sundsvoll på Vega


Gjest Gunnar Sødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Sødal

2tippoldefar til kona mi kjem frå Vega. Han heiter Anders Olsen Sundsvoll. Kan nokon hjelpe meg med namn på foreldra hans og eventuelt vidare bakover i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sødal

Hei Det må en si var rask respons. Eg har svært lite grunnlagsmateriale, men eg veit at Lovise Ulriksdatter Eidem f.31.01.1823. Kanskje heiter faren Ole Andersen Sundsvoll f.1771 men so før sagt mora veit eg ikkje meire om mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn H Nyheim

For Helgeland har Svein Edvardsen utgitt skifteregistre etc, sehttp://sa.disnorge.no/ski/helgeland.htmlI bøkene for Vega finnes ved en rask titt:I skifte etter Ole Oddsen Sundsvold i 1841 en sønn Anders Olsen, 34 år gml. Skifte etter enken Sofie Mikkelsdtr i 1847 (Anders 34 år også her), og skifte etter Anders Olsen Sundsvold i 1880. Enken etter denne Anders het Lovise Ulriksen, så da kan det kanskje være et spor, selv om du hadde litt sparsomme opplysninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.