Gå til innhold
Arkivverket

[#25383] Slekt frå Voss


Gjest Gunnar Sødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Hei,Veit ikkje om dette er så mykje hjelp, men kan det være dette paret du er på jakt etter? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=vossVigd&gardpostnr=3638&merk=3638#ovre:>LenkeD.v.s.: Corporal Knud Jensen Ullestad & Pige Sigri Eilefsdatter Giærnæss (gift 8-7-1794)Då er det vel dette paret som bur i Jørnevigen (Evanger, Voss) i 1801? LenkeD.v.s.; Knud, f. ca. 1768, Sigri, f. ca. 1767 (basert på alder i FT1801).Knud sin konf. i 1784? Lenke For info, Vossaboki (enkelte deler) er lagt ut her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martin Toft (Bygdebok for Lindås )

Kan noen hjelpe meg videre i å finne mere opplysninger om Mikkel Andersson,Øvreås f.1707 på Voss (fosterbarn?)d.1785 på Øvreås. Kona het Brita.Håper noen kan hjelpe med dette? På forhånd takk mvh.Terje Raknes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renathe-Johanne Wågenes

Knud døpt 1768 på Voss og far er Jens Jacobsen Ullestad.¨ Mens noen Sigri Eilefsdatter finner jeg ikke i kirkeboken fra 1732 til 1782. (har denne databasen ferdig registrert så jeg har søkt på mange forskjellige varianter av navnet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.