Gå til innhold
Arkivverket

[#25399] Johan Henrik Blomberg, fødd ca 1689 i Oslo, død 1750 på Voss


Gjest Frode Lauareid
 Del

Recommended Posts

Gjest Frode Lauareid

Dette innlegget har eg no hatt ståande rubrisert under Hordaland i ein månad utan å få svar. Prøver lykka no under Oslo.Er det nokon som veit noko om kven Johan Henrik Blomberg ættar frå?Det eg veit, har eg frå Vossaboki band 1 side 77. I følgje militære rullar, skal Johan vera fødd i Oslo. Johan var først gift med Katrina Sofia Halden -1729, og så med Maria Hansdotter Lampe 1701-1769.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Lauareid

Dersom du kjenner 2 stk Johan Henrik Blomberg, der den eine er fødd i Oslo og den andre er fødd i Christiania, begge rundt 1689, så er eg interessert i å høyra om begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Døving

Gardsnamnet Blomberg finst i Geirangerfjorden (dagens Stranda kommune), fråflytta og veglaust midt mellom Hellesylt og Geiranger (omtrent rett over fjorden for det berømte fotomotivet 'sju søstre'). I følge Statens kartverk finst namnet med denne stavemåten berre der. Liknande namn finst men ikkje som gardsnamn (og dermed som familienamn). Kanskje dette er eit mogleg spor? Prøv i så fall under Sunnylven/Geiranger eller Stranda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Thorvaldsen

Vet du om den skreddermester Niels Blomberg i Moss, født ca 1720 og død i Moss 9-3-1807 er sønn av din Johan Henrik Blomberg.Niels ble gift 13-9-1748 med Mette Thomasdtr, f.ca 1727, død 1-1-1787. Hadde 7 barn med henne den eldste gutten var Johan Hendrich.Etterkommere i Moss. Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kai m kveum

Han er ikke nevnt i Sunnylven og Geiranger II under Blomberg, gnr.126, side 585. Blomberg er nevnt i NST bind 20, s.304 og bind 28 s.209. Mvh kai m kveum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Blomberg i NST 20 er nok Jomfru Blomberg som er fadder et helt annet sted i 1803. Blomberg i NST 28 er Lars Blomberg fra Sverige som skrev i 'Hur kan datorn hjälpa oss släktforskare' 1980.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Lauareid

Til alle. Takk for svar.Til Vigerust.Eg har ikkje mange kjeldeopplysningar dessverre. Det einaste eg veit, er at Johan Henrik var ute i den store nordiske krigen ca frå 1716 til 1719. I følgje dei militære rullane her, skal han ha vore fødd i Oslo. Eg har ikkje sett dei militære rullane sjølv, slik at dette er andrehandsinformasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.