Gå til innhold
Arkivverket

[#25404] Mathias ''Mathew'' Knudsen (1857-1907)- ''woodtrimmer'' i Chicago- kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Mathias ''Mathew'' Knudsen gifte seg i Chicago, IL 30.12.1886 med enkja Albertine J. Anderson. Ifølgje FT1900 var dei då busette i Chicago, IL der Mathew var ''woodtrimmer'' Han vert oppgjeven å vera fødd i Noreg i august 1857 og utvandra til Amerika i 1880. Han døydde i Chicago, IL Sep. 12, 1907 og ligg gravlagd på Mt. Olive i Chicago, IL.* Kan nokon hjelpa meg finna det norske opphavet til Mathias ''Mathew'' Knudsen?* Har nokon ei meining om kva ''woodtrimmer'' er for eit yrke, midt i Chicago?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Hentet fra nettet.....sawmill workers so-called woodtrimmer’s ....Her står det å lese om 'wood trimmer' http://www.owwm.com/Oliver/History.asp The first wood trimmer was made in 1879 at Middletown, Connecticut, and patented by W.R. Fox. A wood trimmer or miter trimmer stands midway between a hand tool and a power machine tool. Hand or foot activated, two razor sharp knives, operating somewhat like a guillotine in a cast iron frame, offer controlled shaving of stock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kandidat som ankom det nye land:Name: Math KnutsenArrival Date: 10 May 1880Age: 22Gender: MalePort of Departure: Bremen, GermanyDestination: United States of AmericaPlace of Origin: NorwayShip Name: WeserPort of Arrival: New YorkLine: 33Microfilm Roll: 425List Number: 526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg ønskjer å bringa opp att dette temaet frå 2004, som framleis står uløyst hjå meg!Jon Torp er inne på fleire ''kandidatar'', men eg har egentleg ikkje tru på nokon av dei... Mathias Johan Knutsen frå Nordfjordeid passar glimrande, men han ser me ikkje att som emigrant...Eg vonar på nye innspel og takkar igjen for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.