Gå til innhold
Arkivverket

[#25416] Dødsmelding Selje 1934


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Databasen for avlidne i Sør-Vågsøy i Selje syner at:Jørgen Arneson Blålid, kårmann, fødd i Marifjøra i Hafslo 26.6.1843, døydde på Blålid i Selje 13.12.1934.Er det mogeleg gjennom dødsmeldingi å få greie på kven han let etter seg?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen
  • 1 måned senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg står framleis ''fast'' når det gjeld ervingane etter Jørgen Arneson Blålid, so eg vonar på hjelp til å leita fram denne dødsmeldingi, om ho ligg føre i Statsarkivet?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Han døde i Sør-Vågsøy, ikke Selje, men verken lensmannen i Vågsøy eller Selje synes å ha meldt dødsfallet i desember 1934/januar 1935.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for leitingi. Eg er forundra over at dødsfallet ikkje er registrert hjå lensmannen, men då spørs det om dødsfallet til kona kan vera registrert?Lucia Gregoriusdotter Blaalid, død 10.5.1918?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge bygdeboka døde han 1934, 90 år gammel på Blålid, bnr. 5 - Ytre Blålid. Det ser ut som at han kan ha hatt en sønn, Jørgen Jørgensen som er oppført som bruker 'no', dvs, bygdeboka gikk i trykken i 1943. Kona Lucie døde jo allerede i 1918, 65 år gml. i følge samme bok. Under Midtgård hvor kona var født, er det nevnt at Jørgen Arneson var jekteskipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Jørgen og Lucia på Blålid hadde minst sju born: Amund Gregorius (1876), Inger Gurine (1879), Anna (1883), Jørgen (1885 - vart gift med ei Martha Karoline som døydde på Blålid 31.5.1929), Oline (1889), Albert (1891 - 1917) og Gustav (1893).Bortsett frå Albert finn eg ikkje nokon av desse avlidne i Selje i ung alder, og heller ikkje har nokon av dei utvandra til Amerika, so spørsmålet er då kvar det kan ha vorte av dei. Difor er eg på leiting etter dødsmeldingane, og vonar at meldingi etter Lucia (10.5.1918) kan finnast...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.