Gå til innhold
Arkivverket

[#25417] Skifte Daniel Samuelsen, Krokane, Kinn, ca 1798


Gjest Bent Grotle
 Del

Recommended Posts

Gjest Bent Grotle

Dette gjelder skifte etter Daniel Samuelsen, Krokevold, Brandsøy, Protokoll 11, side 40, 1798-1811.Jeg er spesielt interessert i kona til Daniel. Står det noe i skiftet som kan indikere hvor hun kommer fra? Hvem ble verger for barna?Mvh Bent Grotle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet er datert 15. mai 1799 og omtaler enken Kari Johannesdtr og barna Hendrich, 2 1/2 år, med Annanias Olsen Solem, Brithe, 11, med verge Torjer Andersen Hopen, Kari, 8 , Sara, 5, de to siste med Madz Olsen Brantzøe som verge. Enken tok Anders Torstensen Høedahl som sin lagverge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Øren

Kari Johannesdotter er truleg den Mari på 22 år som er nemnd i skiftet etter Johannes Larsson Brandsøy 3.6.1776. Alderen og namnet passar i allefall med enkja Marie Johannesdotter som med sine barn budde på Krokane i 1801.Foreldra henner var soleis truleg Johannes Larsson (frå Høydal) og Brithe Hansdotter Brandsøy.Johannes Larsson var farbror til Anders Torsteinson Høydal, som er nemnd som verge.Systra til Mari, Guni Johannesdotter, var i 2. ekteskapet gift med Torgeir Andersson Hopen, som også er nemnd som verge.Eg kan ellers nemne at Mari hadde 3 andre systre:Synneve f.1741 og gift med Erik Sjurson Sunnarvik.Else gift med Jakob Rasmusson Tansøy.Ingebor f. 1746 og gift med Lars Monsson Brandsøy og Mass Olsson Brandsøy, også han nemnd som verge.Mvh. Leif Øren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Grotle

Takk til Yngve og Leif.Ut frå dei data du gir, Leif, er det vel sannsynleg at dette er den Marie som blir døypt i Brandsøy den 25.02.1754.Mvh Bent Grotle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toril Osther

Mor til Mari Johannesdtr, Brithe Hansdtr, vet man om hun er datter til Hans Henrikson Brandsøy? Han er såvidt jeg kan se, den eneste Hans på den plassen i 1701, 35 år gammel. Hans blir gift med Dorthe Jacobsdtr som dør i barsel i 1706, og deretter med Synnøve Larsdtr i 1709. Og hvem av disse er i tilfelle mor til Brithe? Hilsen Toril Osther

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Øren

Det er truleg at at Brithe var dotter til Hans Henrikson Brandsøy da svigersønene hans, Johannes Larsson og Lars Monsson, sannsynlegvis var eigare av same bruket, jf. Florasoga s. 135.Truleg er det den same Brithe Hansdotter som i 1791 døydde av aldersom, 77 år gamal, jf. Florasoga s. 134 og fylkesarkivet Sogn og Fjordane. Brithe var soleis født i 1714 og må derfor være dotter til Synnøve Larsdotter.Når det gjeld Synnøve Larsdotter, tipper eg på at ho var frå Espeset. I såfall var systra hennes gift på nabogarden Havikebotn.Mvh. Leif Øren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toril Osther

Det er hyggelig at du er enig med meg, det betyr da at min mann og jeg er henholdsvis 7. og 6. tippoldebarn av Hans Henriksons far, Henrik Hanson Brandsøy.Hilsen Toril Osther

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Leif Øren

Nei, det er ikkje noko særskild som får meg til å tru dette, bortsett frå at eg ikkje har funne nokon annan Synnøve Larsdotter i nærleiken, som passar.Kanskje fadderne til barna til Synnøve Larsdotter og Seselje Larsdotter Havikebotnen kan gi fleire holdepunkter for dette.Mvh. Leif Øren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.