Gå til innhold
Arkivverket

[#25449] Syver Olsen, f. 1814, vognmann i Christiania - kven var kona Gunnhild Christine?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FamilySearch syner dette ekteskapet frå Garnisonskyrkja i Christiania:11.7.1843 Syver Olsen og Gunnhild Christine JohannesdatterParet får fleire born døypte i Garnisonskyrkja: Jørgen (1848), Christian (1851), Stener (1855) og Stener (1860).I FT1865 finn eg huslyden i Brænderiebakken 18 c i Vår Frelser kyrkjelyd i Christiania:~~~~~~~~~~~~~~~~18345 1 1 Syver Ols. Vognmand e 52 m Vangs Prgj. Hedemarken18346 2 A. Syverts. hans Søn Malersvend ug 22 m Christiania18347 3 Sophie Syverts. hans Datter ug 21 k Christiania18348 4 Jørgen Syverts. hans Søn ug 18 m Christiania18349 5 Christian Syverts. hans Søn ug 14 m Christiania~~~~~~~~~~~~~~~~I 1865 var altso Syver vorten enkjemann.Eg er på leiting etter ei Gunnhild Christine Johannesdotter (Kofoed), fødd i Bergen 25.12.1820, dotter av matros Johannes Hansson/Conradson Kofoed og Anna Cathrine Eriksdotter, vigde i Bergen 18.8.1816. Dei hadde òg ei dotter Sophie Elisabeth, fødd i Kristiansand 14.1.1818!Kan det vera denne Gunnhild Christine som var kona til vognmann Syver Olsen i Christiania?Eg er ogso interessert i fleire opplysningar om foreldri og søsteri til Gunnhild, som ser ut til å forsvinna frå Bergen etter 1820. Kanskje ogso dei hamna i Christiania?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Gunnild Christine Johannesdatter, alder 28, som ekter Syver Olsen 11.07.1843, er oppgitt født på Hadeland, farens navn er oppgitt til Johannes Hansen. Hun fikk koppervaksine rett før vielsen i Christiania, så den opplysningen er verdiløs i denne sammenheng.Men at både alder og fødested skulle være så mye feil ?Skal se om jeg finner hennes begravelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Sønnen Stener dør forresten allerde 22.07.1860, fant ham først - de bodde også da i Brænderibakken. (Garnisonsmenigheten). Like over fant jeg henne, død 14.06.1860 'Konen Gunnild Kirstine Johannesdatter, hendes Mand afskediget Militair og Vognmand Syver Olsen Brænderibakken'. Hennes alder oppgitt til 47. (Døde i barselseng). Ingen ytterligere opplysninger.Aldersmessig beveger vi oss lenger og lenger fra 1820.I dødsfallsprotokollen for skifteretten i Christiania er hennes alder oppgitt til 46 år ved død. ( 5 umyndige barn på dette tidspunkt, sønnen Stener er den ene, de 4 andre har du i folketellingen )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Geir for raske svar på innlegget mitt!Etter dei opplysningane som du no legg fram, ser det ikkje ut til at dette er rette jenta, men eg kan heller ikkje finna noki Gunnhild Christine fødd på Hadeland, i alle fall ikkje hjå FamilySearch! Det næraste eg kjem er ei Gunnhild Johannesdotter, døypt i Gran 19.2.1815 av foreldri Johannes Hansson og Karen Andersdotter, men kanskje ein eller annan ''Hadelandsekspert'' kan finna noko meir?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.