Gå til innhold
Arkivverket

[#25451] Martha Christine Martinusdotter (Kofoed), fødd i Bergen 1798 - kvar vart ho av?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Metta Kirstine Nicolaisdotter Kofoed (1771-1847) frå Hafslo i Sogn flytte kring 1785 med foreldri sine til Bergen og var gift med Erik Pederson Hauge frå Gloppen (1767-1814). Dei fekk ikkje born i lag, men Metta hadde ei dotter frå før:Martha Christine Martinusdotter, vart døypt i Bergen 16.9.1798.Ved FT1801 er Metta pasient på sjukehuset i Bergen, og Martha er ikkje å sjå nokon stad!Kan nokon hjelpa meg finna ut korleis det gjekk med vesle Martha Christine?Eg takkar hjarteleg på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg står framleis utan spor når det gjeld lagnaden til denne vesle jenta i Bergen. Er det nokon som har vore borti ho eller som kan hjelpa meg finna lagnaden hennar? Kanskje døydde ho kort etter fødsli?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.