Gå til innhold
Arkivverket

[#25458] Markus Kristian Olaussen


Gjest Bente Fjellstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Fjellstad

HeiNoen som vet noe om Markus Kristian Olaussen. Han skal være fra Holmestrand. Finner han ikke der. han døde 12.01.1951mvhBente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Fjellstad

HeiFant han jeg også, lurer litt på det, men skulle da ha funnet ut mer om han.. Det er ikke noe på internett som er så nytt. Hvor kan man få opplysninger om han?Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Gjertsen

Vet du noe mer? Var han gift?Prøver å tråle Botne bygdebok, men det er litt lite å gå etter. Vet du forresten hvor han levde senere? Hvor han giftet seg og fikk barn osv?Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Fjellstad

Hei Nå har jeg funnet en del om dem.Olaves (Olaus) Markussen, f. ca 1858, Botne. Han gift Karen Christiansdtr, f. ca 1856, Hurum, Buskerud., (datter av Christian Andersen og Gunnild Christiansdtr). Barn: Markus Kristian Olaussen f. ca 1880. Kristian Olavessen f. ca 1882. Eli Olavesdtr f. ca.1885. Olaf Olavessen f. ca 1891. Sigurd Olavessen f. ca 1894. Jenny Olavesdtr f. ca 1896. Signe Olavesdtr f. ca 1898.Foreldre til Olaves/Olaus Markussen: Markus Olsen, f. ca 1830, Botne. Han gift Elen H. Eleffsdtr, f. ca 1830. Barn: Sofie Markussen f. ca 1852. Olaves (Olaus) Markussen f. ca 1858. Brædine Olava Markussen f. ca 1860. Edevart Markussen f. ca 1865.Kan du finne mere er jeg kjempeglad for all hjelp jeg kan få.Tusen TakkBente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.