Gå til innhold
Arkivverket

[#25483] Maren Marie Nilsen Viborg och Klement Olaussen (Olsen) avled när?


Gjest Madeleine Librén
 Del

Recommended Posts

Gjest Madeleine Librén

Kan någon säga mig när Maren Marie och Klement avled? Maren Marie född 1865-02-24 i Haugesund och Klement 1866-11-23 i Bohuslän, Sverige. Vid folketellingen 1900 bor dom i Havnegården i Florö. Senare bodde dom i Strandgatan 1, Stavanger. Hoppas någon kan hjälpa mig med detta.Vänliga hälsningar Madeleine Librén

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Arne Wiborg

Hei Madeleine- Denne var interressant!Jeg kan desverre ikke svare på ditt spørsmål - om når de avled. Og jeg kjenner heller ikke noe særlig til familien, men jeg ser at Maren Marie jo må være min oldefars søster.Da ble hun nok ikke født i Haugesund, men i Skaalevik utenfor Bergen. De var vel en 5-6 søsken og alle er født rundt området der Askøybroen idag står. Maren Marie på fastlandsiden, mens resten på Askøysiden.Her er de i 1865 : [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61247&gardpostnr=179&merk=179#ovre>LenkeHer er de i 1875 : LenkeEtter litt surfing fant jeg faktisk noen småhistorier om Klemet Olsen - fortalt av sønnesønnen John. Her :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne familien er det mye informasjon om, ta kontakt med Alvin Viborg Eilertsen via hans hjemmesider så får dere svar.Vennlig hilsen J. Aalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.