Gå til innhold
Arkivverket

[#25498] Skifte Indre Sogn 1798


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

I skifteprotokoll for Indre Sogn 11a, pag. 264 finst eit skifte etter Guri Johannesdotter Quam i Hafslo, dagsett 29.1.1798.Mellom ervingane hennar er nemnd ein son Johannes Andersson, som var avliden, men som let etter seg ein son:Anders Johannesson, 12 år gamalJohannes Andersson ser ikkje ut til å ha butt nokon stad i indre Sogn. Finst det i dette skiftet opplysningar som kan avsløra noko om bustaden til Johannes og/eller sonen Anders?Eg takkar so mykje på førehand for eventuelle opplysningar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg har på ny søkt i FT1801 etter mogelege løysingar på dette problemet, men kjem ikkje vidare, so eg vonar at skiftet etter Guri kan bidra med tilleggsopplysningar om Johannes Andersson og sonen Anders Johannesson?Eg vil vera svært takksam for hjelpi og ønskjer ei fortsatt God Jul!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Arvingens navn er i skifteprotokollen skrevet 'Allexander', ikke Anders, men det står ikke noe nærmere om hvor han bodde. Han skal ha vært 12 år i 1798. Jeg har ikke funnet ham i 1801-tellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for interessante opplysningar. Det burde vera enklare å leita etter Alexander Johannesson enn Anders Johannesson, men det høyrest ut som han har gøymt seg svært so godt!Fortsatt God Jul til Yngve og heile staben hans!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.