Gå til innhold
Arkivverket

[#25512] Sortering av emner etter dato


Gjest Hallvard Bragstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Hallvard Bragstad

Søker enkelte ganger på et bestemt innlegg i Brukerforum, f.eks. søk: 'Trondheim'.Da kommer samtlige innlegg med 'Trondheim' som emneord. Men disse ligger hulter til bulter mht. dato.Hadde det vært mulig å legge inn en funksjon som sorterer disse etter dato, slik at man på en lett måte klarer å finne det siste eller de siste innleggene på en kjapp måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Hos meg kommer innleggene opp i pen orden og rekkefølge etter dato på første innlegg i hver tråd, dvs. etter trådens nummer. Det virker logisk. Av og til kunne jeg ønske meg at de nyeste innleggene kom øverst, men det er vel en smaksak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dei ligg vel ikkje hulter til bulter. Så vidt eg veit ligg dei ordna etter dato, men med det eldste først. Men dette gjeld ikkje dei eldste innlegga; under skifte av underliggjande database vart desse importert inn i den noverande, og kom då inn i ei noko anna rekkefølgje. Eg har vanskar med å sjå at dette representerer eit stort problem.Når det gjeld kva som skal koma øvst i eit tema har tanken min vore at den for den som vil lesa ein heil debatt (eller deler av ein) er det best at innlegga i debatten kjem kronlogisk. Med siste på topp (og innlegga ordna omvendt kronlogisk)ville det bli nokså vanskeleg å lesa heile debatten. Om ein skal lesa berre siste er det enkelt nok å dra seg ned på sida. Men ein kunne sjølvsagt tenkja seg at ein ordan debatten kronlogisk, men i tillegg viste siste innlegg på toppen. Men eg meiner det er bra at ein samstundes om ein ser siste innlegg også kan kasta eit augo på dei føregåande. Dermed trur eg det skal forbli som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg er samd med det siste du skriv, Jan. Det er mykje enklare å lese ein debatt frå topp (fyrste innlegg) til bånn (siste innlegg). Det finst jo døme på omvendte innlegg med siste øvst, fotballkampar 'live' på VG t.d. Men etter at kampen er ferdig, vert det heile snudd, slik at ein kan lese utviklinga av kampen frå topp til bånn - og det er nok ikkje utan grunn - slikt er mykje meir lettlest.Men at ein i eit debatt-register har dei siste øvst, er ei anna sak - og slik er det vel òg her - når ein ser bort frå dei som er importert frå den gamle basen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Jeg ser at det jeg skrev, kan misforstås. Jeg mente ikke at de nyeste innleggene i hver 'tråd' skulle komme øverst. Det jeg hadde i tankene, var den temalisten man får opp på skjermen når man søker på et ord eller navn i søkefeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Jeg er enig med Hallvard og foreslo det samme i # 11807.Dersom man vil se om det er kommet noen nye innlegg innen søket 'Bergen' så er det best om listen er sortert slik som for Brukerforum det vil si i hht sist brukt og med siste innlegg på toppen av temalisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dette blir ein diskusjon for diskusjonen si eiga skuld: Som eg har sagt nokon gonger, det har ikkje prioritet å gjera noko med WebDebatt; programmet som styrer desse foruma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.