Gå til innhold
Arkivverket

[#25521] Gjertrud ''Gudrun'' Solheim, f. ''Seaberry, Osterdalen near Lillehammer'' 1888?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Leonard Benjamin Shelstad (1882-1964) med mor frå Hafslo i Sogn, gifte seg i Watertown, SD 12.8.1909 med Gjertrud Solheim, i Amerika kjend som Gudrun Solheim! Ho vert oppgjevi vera fødd ''at Seaberry, Osterdalen, near Lillehammer'' 21.9.1888, men skal ha utvandra, rimelegvis med foreldri sine, i 1899(?). Namni på foreldri er ukjende! Ho døydde i Blaine Co., MT 26.5.1926 etter åtte barnefødsler!Kan nokon hjelpa meg identifisera det norske opphavet til Gjertrud ''Gudrun'' Solheim?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Astrid, for glimrande innlegg. Eg er nesten sikker på at du har treft ''blink''!Ho har nok heitt Gudrun heile vegen, sjølv om eg ikkje kan finna ho i FT1900. Forøvrig er det vel òg truleg at ''Seaberry'' er ei ''forvansking'' av Faaberg...!?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi! No er det berre å finna ut kven foreldri hennar var...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Lars, jeg anbefaler deg å kikke innom Ellis - der finner du Gudrun Solheim, ankommet med Adriatic fra Southampton 5. sept. 1907. For meg ser det ut til at faren heter Ole Gundersen (har problemer med å følge linjene bortover!).Da har jeg muligens funnet Gudrun på Solheim i Storelvdal i 1900: LenkeHa en god natt!Mvh Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplysningene fra Ellis Island er at Gudrun Solheim er 19 år - bosatt i Fåberg - datter av Ole Gundersen i Fåberg. Hun skal til sin tante Johanne Oliversen i Toronto Sør Dakota - Gudrun sies være født i Storelvdal. I census 1910 finner jeg i Deuel county, Toronto town i Sør Dakota et norskfødt ektepar Knute og Hannah Oliverson, dette er nok tante Johanna og onkel Knut. Men noen Gudrun Solheim bor ikke sammen med dem i 1910.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knute Oliversons kone (og Gudrun Solheims tante) kalles Johanna i census 1900. Johanna er født i Norge i august 1873 og innvandret i 1891. Det er vel grunn til å tro at Johanna var kjødelig tante (og ikke inngifta tante) til Gudrun Solheim. Da får vi vel også tro at Johanna het Gundersdatter (dersom hun var Gudruns farsøster), eller Olsdatter (dersom hun var Gudruns morsøster). En kandidat for sistnevnte er jo her: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Gudrun Olsdatter fra Stor-Elvdal, som det refereres til, var født 21.09.1887, døpt 13.11.1887, datter av jernbanearbeider Ole Gundersen (f.1865) og Ingeborg Olsdatter (f.1865) på 'Krogen'. (Store-Elvdal Mini 2).Ingeborg Olsdatter Mykleby og jernbanearbeider Ole Gundersen Krokeggen ble viet 25.05.1885. Hun er oppgitt født i Stor-Elvdal 23.11.1864, han i Vang 07.05.1865. (Stor-Elvdal Klok 2). Hun finner jeg døpt 29.01.1865 (født som oppgitt) med foreldre Husmann Ole Olsen Møkleby og Anne Jacobsen. (Åmot Stor-Elvdal Mini 7)Johanne, født 08.12.1872 på Kroken i Stor-Elvdal, døpt 02.01.1873, var datter av inderst Ole Johannesen Kroken (1830) og Dorthe Johnsdatter (1834), gift 1868. (Stor-Elvdal Mini 1). Hun er altså ikke søster til Ingeborg.(Krokeggen er en husmannsplass under Kroken i Stor-Elvdal.) Fikk jeg med meg alt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Astrid, Jon og Geir for glimrande innsats! Eg er meir enn overvelda over at dette problemet vart løyst so kjapt! Nok ein gong har det synt seg kor effektivt Brukarforumet kan vera!No har eg alle dei opplysningane som eg treng om denne huslyden!Nok ein gong ein stor takk for framifrå hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.