Gå til innhold
Arkivverket

[#25544] Bernhard Ray (1877-1966), arkitekt i Florida - kvar i Noreg kom han ifrå?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Bernhard Ray, fødd i Noreg i 1877 (eller tidleg i 1878?), utvandra til Amerika i 1898 (ifølgje 1910 census) eller i 1900 (ifølgje 1930 census) og var først møbelsnikkar i Spokane, Spokane Co., WA, men flytte so til Chicago, Cook Co., IL og derifrå i 1920-åri til Lake Worth, Palm Beach Co., FL der han livnærte seg som arkitekt. Andre kona hans Clara Mickelson hadde far frå Haus og mor frå Luster i Sogn, men var fødd i Wisconsin og dels oppvaksi i Iowa!Kan noko hjelpa meg finna det norske opphavet til Bernhard Ray, so vil eg vera svært takksam for det!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Finner dette – Ellis Island:Name of Passenger: Bernhard Ray Residence: Sagndal, Dal, Norway Arrived: 1911 Age of Arrival: 22Grethe F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for interessante innlegg, men er ikkje denne Bernhard for ung?Eg er svært i stuss...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Takk til Nina for nytt innlegg!Einaste dotteri til Bernhard og Clara Ray var Bertel Ray, fødd kring 1918 i Illinois. Mor til Clara heitte Ingeborg...Eg ser av ancestry.com 1900 census (den delen av 1900 census som førebels er utlagd) følgjande personar med ættenamnet Ray som er fødde i Noreg:~~~~~~~~~~Anna P Ray - West Union, Fayette, Iowa abt 1832 Norway White HeadAnnie Ray - Eau Claire Ward 8, Eau Claire, Wisconsin abt 1853 Norway White WifeCarrie M Ray - Chicago Ward 14, Cook, Illinois abt 1873 Norway White WifeChris Ray - Ashippun, Dodge, Wisconsin abt 1844 Norway White HeadChristian Ray - Decatur Ward 5, Macon, Illinois abt 1851 Norway White HeadHoward M Ray - Chicago Ward 31, Cook, Illinois abt 1848 Norway White WifeIrena Ray - Chicago Ward 14, Cook, Illinois abt 1856 Norway White WifeIsaac N Ray - Chicago Ward 27, Cook, Illinois abt 1864 Norway White HeadJobe W Ray - Justice Precinct 8, Polk, Texas abt 1865 Norway White HeadJohn Ray - Drammen, Eau Claire, Wisconsin abt 1859 Norway White HeadJohn B Ray - Portneuf, Bannock, Idaho abt 1861 Norway White HeadMartin Ray - Drammen, Eau Claire, Wisconsin abt 1816 Norway White FatherMattie Ray - Chicago Ward 15, Cook, Illinois abt 1857 Norway White WifeNettie Ray - Gilman, Pierce, Wisconsin abt 1867 Norway White WifeOlaf E Ray - Chicago Ward 15, Cook, Illinois abt 1856 Norway White HeadOle Ray - Eau Claire Ward 8, Eau Claire, Wisconsin abt 1855 Norway White HeadOle Ray - Gilman, Pierce, Wisconsin abt 1845 Norway White HeadOle P Ray - Chicago Ward 15, Cook, Illinois abt 1872 Norway White HeadPeter O Ray - Chicago Ward 14, Cook, Illinois abt 1843 Norway White HeadSophia Ray - Chicago Ward 15, Cook, Illinois abt 1862 Norway White HeadTillie Ray - Chicago Ward 14, Cook, Illinois abt 1849 Norway White WifeFrithjof Ray Olsen - Chicago Ward 15, Cook, Illinois abt 1869 Norway White SonRagnald Ray Olsen - Chicago Ward 15, Cook, Illinois abt 1832 Norway White HeadThoralf Ray Olsen - Chicago Ward 15, Cook, Illinois abt 1874 Norway White Son~~~~~~~~~~Eg veit ikkje om denne lista kan vera til hjelp. Dei som budde i Chicago, IL kan godt vera av same ætt som Bernhard...?Nok ein gong takk for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Bertel en datter? Jeg tittet litt rundt på 1880-tellinga etter denne Clara. Fant 3 stykker, ingen med noen Bertel som far, men ei med en bror Albert. (Albert...Bert ....). Men dersom Bertil var Bernhards far kan kanskje dette være en kandidat? Kilde FS-----Bernhard BERTELSENBirth: 02 Jan 1878 Place:Christening: 03 Feb 1878 Place: Bergen, Hordaland, NorwayFather: Bertel NILSENMother: Marie NILSEN-----Sånn umiddelbart kan jeg ikke finne ham i 1900-tellinga. Reiersen....Ray ....... ingen umulighet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Glem det siste jeg sa om Reiersen i forrige innlegg, det dreide seg om en mulig annen kandidat.Bernhard dukker opp som bankassistent i 1900 Lenke så jeg vet ikke om han er noen kandidat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Jeg tror vi må begynne i andre enden jeg Lars.Dette må da være Bernhard når han dør i Florida:Name: Bernhard Ray Place: Palm Beach Race: W Gender: M Death Date: Apr 1966 Certificate: 21493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Vet du når han giftet seg med Clara?Military Records World War I Draft Registration Cards, 1917-1918 Georgia - Crisp County-----Name: Bernhard RayCity: Not StatedCounty: CrispState: GeorgiaBirth Date: Dec 24 1877Race: WhiteRoll: 1557023-----Clara Ray står oppført som nærmeste slektningHar du forresten funnet nat.papirerne til B.Ray?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Emily het konen fra Spokane i 1910.I 1930 ser det ut til at Bernhad hadde vært gift i vel 13 år så draftet i forrige innlegg kan godt stemme dersom de har vært på vandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Ved gjennomgåelse av emigr.protok. har jeg sett at navnene Ree, Røys og Røe kaller seg Ray.En Paul Olaus Ray (Ree) 27 år, bosted Amerika, reiste 1898 fra Trondheim til St. Cross Falls. Kan han f.eks. være Ole P. Ray i lista du har skrevet.En Paul O. Rie, 20 år, bosted Skogn, reiste fra Trondheim 4/5 1892 til Quebec.Andre funn fra Trondheim: 18/3 1896 Bernhard P. Ree, 19 år, bosted Lev.Skogn, St. Croix Falls, Minn. 2/5 1900 Bernhard E. Rask, 22 år, bosted Bjugn, Boston.Det kan jo se ut som om Paul og Bernhard kan være brødre?Det var alt jeg fant i hele landet med fornavn: Bern... og etternavn R....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Dette er mulig den samme Bernhard som i innlegg 13. Kilde FS-----Berenhard ReeBirth: Kristianson, , , NorwayRecord submitted by a member of the LDS Church.Source Information:Film Number: 177837Page Number: 104Reference number: 3740-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Nina, Laila og Berit for nye innlegg om Bernhard Ray.Eg har studert dei ymnse innleggi, men eg føler meg vel enno ikkje so sikker på om me har funne rette opphavet til Bernhard? Men fødselsdatoen hans er fastslegen til 24.12.1877, for det må vera han som registrerte seg for hærteneste i Crisp Co., GA!Eg har rekvirert ein dødsattest for Bernhard frå Palm Beach Co., FL, so får me sjå om der står noko meir... Er me heldige, finn me kanskje namni på foreldri hans...!Nok ein gong takk for god innsats frå dykk alle!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Og denne har du kanskje?-----Florida death indexName: Clara Mickelson RayPlace: Palm BeachDeath Date: Dec 1962Certificate: 52437-----Men har du også vært i Oregon??Clara mickelson RayPendleton, Oregon, City Directory, 1979 Oregon Pendleton-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Lars E. Øyane

No har eg motteke dødsattesten til Bernhard Ray frå Palm Beach Co., FL, og det ser ut til at Berit har funne den rette huslyden i Noreg:Bernhard Ray var fødd i Noreg 24.12.1877 og var son av ''Olaus og Oline Ree''. Han må soleis vera komen frå Skogn, men då er det underleg at han ikkje finst i emigrantprotokollane frå Trondheim!?Er det forresten nokon med lokalkunnskap frå Skogn som kan fortelja meg noko om opphavi til Olaus og Olina?Nok ein gong hjarteleg takk for god hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hva med den nevnte 19 åring Bernhard P. Ree som reiste fra Trondheim 18/3 1896, og som jeg tror kan være bror til Paul O.R.Paul O.R. (20 år) reiste også fra Trondheim 4/5 1892. Det ser jo også ut som om Paul har vært hjemme en tur for i 1898 reiser han tilbake til Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Tatsächlich! Det kan sjå ut som du, Berit, har rett! Fornamn, alder, utvandringsstad og etternamn høver godt, men kvar kjem P'en ifrå? Hadde han kanskje eit mellomnamn?Nok ein gong, hjarteleg takk for hjelpi, Berit!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.