Gå til innhold
Arkivverket

[#25559] Borger Johannes Hougs død 1802-Giertrud Anfindsdtr. død 1848 Bergen


Gjest Eva Hadeler-Jacobsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Hadeler-Jacobsen

Kan jeg få opplyst fadderne til Johannes og Giertruds barn: Giertrud Christina døpt NK 22/7-1791 Anna Gurina døpt NK 28/10-1792 Johanne døpt DK 23/7-1794 Johanne døpt DK 27/9-1795 Pige DK 18/8-1797 (Dødfødt?) Johannes døpt DK 14/10-1798.Søker og forlovere til Johannes og Giertruds vielse :NK 22/5-1791 Lysning 20/3. Spesielt deres fødested. På forhånd takk Eva Hadeler-Jacobsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Hadeler-Jacobsen

Stor takk til Yngve Nedrebø for tilsendt utskrift av skifte for Johannes Hougs. Hadde håpet skiftet skulle gi en pekepinn hvor Johannes kommer fra. Nå setter jeg min lit til fadderne. Giertrud er født i Bergen 5/3-1771 av foreldre Anfind Andersen Øxenberg Jarstad død 1813 og Guri Larsdtr. Kleppe død 1809, begge kommer fra Holmedal. Kanskje Johannes kommer fra Sogn. Skal spørre i Brukerforumet om dette. Mvh EvaHJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.