Gå til innhold
Arkivverket

[#25560] Skifter, Bergen, Kähler


Gjest Ann Christensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann Christensen

Er der en der kan hjælpe mig med at finde skifter på Johan Conrad Armauer Kähler født 2. november 1801 gift med Gottliebe Riber 4. maj 1828 i Maria kirken, Bergen.Jeg har prøvet her fra Danmark med fandt ikke noget. Jeg vil være meget glad hvis nogen kunne hjælpe mig.Med venlig hilsen Ann Christensen Ellestien 1 2880 Bagsværd Danmark 44988646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg ser at det ble holdt registrering i boet hos Gotliebe Kæhler 6. juni 1829, derimot finner jeg ikke registrering for Johan C. A. Kähler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg ser nå at snekkermesteren levde til 1879, LenkeDet vil være en innførsel i dødsfallsprotokollen for Bergen, og der skal både arvinger og status for boet refereres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dødsfallsprotokollen forteller at snekkermesteren etterlot seg enke og tre myndige barn, alle tre fraværende ved farens død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.