Gå til innhold
Arkivverket

[#25564] Marie Berntine Olset, f 1872 - Askvold


Gjest Turid Langaas Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Turid Langaas Jensen

Marie Berntine Olset gifter seg i Bergen 8/5-1909 med Anton Jacobsen Fosse fra Alversund.Anton sin familie har jeg funnet, men jeg kommer ingen vei med Marie. Finner henne ikke i 1900-tellinga. Klarer heller ikke å få noe fram på FamilySearch. Er det noen som kan hjelpe her? Finnes det bygdebøker fra Askvold?Hilsen Turid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Om ikkje andre kan gjere det kan eg sjekke kva som står i Askvoll bygdebok, men får dessverre ikkje gjort det før seint i kveld (så eg kan poste det her i morgon tidleg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

I 1900 fant eg ingen Marie Olsdatter fødd i 1872 i S&F og Bergen, men 1 i Hordaland. Ho viste seg å vera farmor mi... Og henne er det ikkje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Langaas Jensen

Hei!Dette var fort gjort!! Takk så langt til dere alle! Jeg glemte helt å sjekket kirkebøkene her på arkivet.Nå har det løsna, og kanskje det står noe i den bygdeboka også Gisle - flott!Hilsen Turid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Litt om dette folket hentet fra Askvoll Bygdebok, Folket II A:1. Marie Berntine, f. 1872 Olset2. Ole Engelsen Olset, f. 1839 Olset, d. 1907, g. 18713. Marte Andersdtr. Stang, f. 1847 Stang, d. 1927 (80 år)4. Engel Ingebrigtsen Strømmen, d. 1861 (69 år) (bst. Grane, Kumle og Olset), g. 18175. Marte Johannesdtr. Røyset, d. 1854 (55 år).6. Anders Johannesson Nordeide (er usikker på data om han, fekk ikkje sjekka det, mulig han er fødd 1803), g. 18267. Borni Johannesdtr. Røyset, f. 1807, d. 1886 (dette er søster til nr. 5)Meir info om alle desse personane og deira familar er å finne i Askvoll Bygdebok. Om du treng meir info, gi beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Langaas Jensen

Hei Gisle! Takk skal du ha!! Dette var flott, nå bestiller jeg Askvoll Bygdebok på biblioteket med en gang1 Hilsen Turid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.