Gå til innhold
Arkivverket

[#25565] Peter Petersen Aasdal, f 14/8-1868, Stadsbygen


Gjest Turid Langaas Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Turid Langaas Jensen

Peter Petersen Aasdal gifter seg i Bergen 13/5-1900 med Marie Erstad fra Hamers/Meland.I 1865-tellingen finner jeg Peter Olsen, 42 år og Berit Olsdtr.34 år på gården Aasdal i Rissen Sogn. Disse passer fint som foreldre, men er det noen som kan bekrefte dette for meg? Finnes det bygdebøker for dette området?Hilsen Turid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Kvernhusvik

Peter født 14.08.1868, døpt 11.12.1868 i Rissa, husmann Peder Olsen Aasdal og Berit Olsdtr. Det er sannsynligvis de som gifter seg 14.07.1856 i Rissa, ungk Petter Olsen Aasarøe 33 3/4 f. i Stadsbygd og pike Berit Olsdtr Denstad 24 3/4 f. i Rissa, begges fedre heter Ole Olsen.Det finnes bygdebøker for området, jeg har de ikke selv. Lenkemvh Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Langaas Jensens

Hallo LeifTakk for hjelpen. Nå er det hull på den 'byllen' også! Skal ta en titt på biblioteket etter bygdebøker også.Hilsen Turid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.