Gå til innhold
Arkivverket

[#25591] carl lauritz henrick holst født ca 1804


Gjest Kirsten Holst Kjaer
 Del

Recommended Posts

Gjest Kirsten Holst Kjaer

Jeg søger oplysninger om Carl Lauritz Henrick Holst fra måske Bergen. Han var comm. officer ved det norske regiment i København. Han var gift med Caroline Marie Meier født ca. 1811, måske også norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Det kan godt være at opplysningen vedr. den aktuelle person stemmer. Men generelt ville jeg ikke tatt denne hjemmesiden seriøst, den minner svært meget om kritikkløs avskrift. (Se f.eks. anetavlen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Hansen

Det gælder vel almindeligt vis med alle de oplysninger vi finder på nettet og i dets databaser at vi så gør en kontrol af dem i det originale materiale. Her tænker jeg på kirkebøger, folketællinger osv. mvh Kurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsten Holst Kjaer

Undskyld jeg har kludret. Det er hans far Hans Hendrick Holst Født 1773 jeg søger. Ole munks oplysninger er helt i orden , men han har ikke Hans hendrick med . Hans Hendrick Holst født 1773 var gift med Karen sophie Krag . Det var Ham der var i det norske regiment i københavn. Jeg er helt rød i hovedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.