Gå til innhold
Arkivverket

[#25608] Kirkebøker for Nesna 1723-37


Gjest Anne Lise Hovdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lise Hovdal

Da jeg skulle åpne kirkebok for Nesna 1723-1737 i dag(da lagret i Mine Dokumenter') fikk jeg beskjed om at dokumentet ikke kunne åpnes. Siden jeg har hatt en del pc-problemer slettet jeg den og lastet den ned pånytt igjen. Nedlastingen ble fullført, men fikk samme melding om at Dokumentet ikke kunne åpnes. Er det ikke mulig å få lest papairkopien av kirkebøkene for Nesna 1723-37 lengre? Jeg har ingen problemer med å komme inn i kirkebøkene for Nesna 1704-1722(heter vel 1704-1737).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Har dette noko med oss å gjera? Me har vel ikkje kyrkjebok for Nesna hos oss?Enten er det feil på det dokumentet du har lasta ned (PDF-fil?) eller så har du for gamal versjon av programmet som skal opna det. Mitt råtips. Men elles bør du venda deg dit du har henta dokumentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Nei det har vel ikke noe med dere å gjøre, men jeg tenkte kanskje det var flere med samme problemet som kunne gi en forklaring. Sannsynligvis så er vel disse kirkebøkene lagt ned for bruk, for siden jeg får åpnet kirkebøkene 1704-1722 tror jeg ikke feilen kan ligge hos meg. Har ingen adresse til dem som styrer med disse kirkebøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg hadde faktisk ikke adobeleser lengre, men innstallerte et adobprogram jeg fant på internett. Får fremdeles ikke åpnet den kirkeboka, og får samme feilmelding. Nå var det jo veldig mange adobeprogram å velge mellom der, og kanskje valgte jeg feil adobeprogram. Prøvde både å lagre og åpne ved nedlastingen. Det er jo merkelig at jeg ikke har problemer med å åpne kirkeboka 1704-1722 for Nesna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.