Gå til innhold
Arkivverket

[#25621] Konnerud og Skoger.


Gjest Ann Kristin Elvsveen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann Kristin Elvsveen

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne foreldre til: Olea Malene Haug f. 28/8 1910 i Konnerud, Drammen. Konfirmert 1924 i Konnerud. Er også interesert i henne to søstre Gudrun og Aasta.Ann Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Ofsdal

Hei Ann KristinVet du om disse du leter etter på Konnerud bodde på gård?...og i tilfelle...hvilken gård? Jeg har Skoger-boka i bokhylla mi her...og gjør gjerne et oppslag for deg...men da må jeg vite hvilken gård de bodde på.Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Kristin elvsveen

Hei Liv. Nei jeg trur det var bare et lite småbruk,muligens. Har lånt Skogerboka, og sett der men kan ikke finne dem. Tenkte det var noen som hadde microkort for Skoger hjemme som kunne finne dem der. Men takk for hjelpenAnn Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Kristin elvsveen

Nå har jeg fått Klokkerboka for skoger og trudde det skulle bli lett at finne Olea Malene Haug der, men jeg finner henne ikke. Verken døpt eller konfirmert. Er det noen som har forslag om i vilken annen kirke hun kan være døpt i? I kirkebok for Ringsaker 1936, når hun gifter seg står det at hun er konfirmert i Konnerud 1924. Er ikke Skoger Konnerud?Ann Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Pettersen

Hei.Kanskje Strømsø eller Strømsgodset kirke, ville være en mulighet. Strømsgodset var også under SkogerFølgende kirker lå under Skoger.Skoger gamle kirkeKonnerud kirkeSkoger nye kirkeStrømsgodset kirke (egne kirkebøker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.